    From: arek <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Formatowanie baterii.
    Date: Mon, 13 Jul 2009 11:02:22 -0700 (PDT)

    On 13 Lip, 17:39, "Darek" <a...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Ostatnio kupiłem nową baterie do telefonu i przeczytałem na niej że w celu
    > optymalnej pojemności pierwsze 3 cykle ładowania powinny trwać 8 - 12
    > godzin. Co jeśli bateria naładowała mi sie w ciągu ok. 2 godzin,

    To, ze telefon napisal, ze sie naladowala, to znaczy, ze telefon
    napisal.

    Formatuje sie rzeczy, ktore moga miec jakis format. Baterii sie
    nie formatuje. Kropka.

    Historia o rozladowywaniu do zera i ladowaniu tydzien do pelna
    powstala za czasow baterii niklowych, czyli sto lat temu.

    Pare rzeczy sie jednak zmienilo od tamtej pory.

    "Formatowanie baterii" to nie tylko potworek jezykowy,
    ale tez zywy dowod na ciagoty ludzi do przesadow.