  • Data: 2022-03-16 10:20:29
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2022 o 00:03, Animka pisze:
    > .

    > Tak, bo najtańszy :-(
    > Na samą myś o rzepakowym mną wstrząsa.
    > Kiedyś koeżanka z pracy chwaliła sie, że w jej rodzinie karpia smaży
    > sie na oleju lnianym. Kupiam lniany i schrzaniłam smak karpia. Czułam
    > śmierdzący sznurek.

    A z tym rzepakowym to co dla Ciebie konkretnie jest nie tak?

    > Trzeba czytać skład. Zawsze zanim coś kupisz.

    W swoim czasie producenci żywności uszczęśliwiali klientów soją, była
    ona w praktycznie każdym gotowym produkcie, teraz olej palmowy. Albo
    modyfikowana skrobia kukurydziana.. Jest w 99 procent keczupów, a gdy
    już zaznaczą że któryś nie zawiera tego paskudztwa (?) to zaraz znajduje
    to odzwierciedlenie w wyższej cenie.