  • Data: 2022-03-16 10:19:52
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2022 o 23:54, Animka pisze:

    > Nie. Litera L (muszę pinować, żeby sie wbiła). Parę razy żar mi spada
    > na kawiaturę, zauważyłam, że niepalna, ale litera L zaniemogła.
    > Kawiatura niestara, fajna, z podświeteniem kawiszy. Maksymanie cicha.

    A jakiej firmy to klawiatura? Sam kupiłem niedawno podświetlaną marki
    Dragon Breath.  Na początku miałem z nią problemy gdy była podłączona za
    pomocą huba USB2, i żeby nie było - hub z zasilaniem własnym.. . Gasło
    podświetlanie a później się cała zawieszała. Przełożyłam bezpośrednio do
    gniazda USB i od tego czasu wszystko gra.