eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 07 Dec 2011 23:15:18 +0100
    From: s2k <s...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbkuds$mbq$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <jbkuds$mbq$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 111207-1, 2011-12-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <4edfe571$0$5798$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.16.240
    X-Trace: 1323296113 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5798 83.27.16.240:19507
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2419016
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 12:31, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-12-06 12:37, Sylwester Łazar pisze:
    >>> sądzę że problem jest w braku mocy z aku podczas rozruchu i ogólnie
    >>> spore
    >>> zapotrzebowanie na moc podczas pracy.
    >>
    >> Nie jest potrzebna duża moc, aby przesunąć zawór o parę milimetrów.
    >> Moc jest potrzebna w starych rozwiązaniach, do pokonania siły sprężyn.
    >>
    >> Przecież podczas pracy w klasycznym układzie starcza mocy, dlaczego
    >> miałoby
    >> nie starczać tej mocy, jeśli elektromagnes/silnik krokowy,
    >> miałby wykonać tę samą pracę?
    >>
    >
    > Takie rozwiazania sa znane od lat, jest kilka albo i wiecej roznych
    > rozwiazan i patentow.
    > I tez mnie interesuje co stoi na drodze, aby to wprowadzic, szczegolnie
    > ze takie rozwiazanie dawaloby szereg nowych mozliwosci sterowania zaworem.
    >
    >
    Każde nowe rozwiązanie to ryzyko jak to się zachowa w rzeczywistości,
    dziś mieliśmy przykład na grupie radaru który w warunkach
    laboratoryjnych działa perfekcyjnie a na drodze pokazuje pierdoły.
    Ktoś musi zapłacić frycowe za nowe rozwiązanie, wszyscy czekają na
    odważnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: