eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Wed, 07 Dec 2011 14:00:16 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 33
    Message-ID: <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    <jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
    <jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl> <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
    <jblmbd$ec8$1@mx1.internetia.pl> <jblp1u$ugg$1@mx1.internetia.pl>
    <jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1323262817 63254 157.25.157.219 (7 Dec 2011 13:00:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Dec 2011 13:00:17 GMT
    In-Reply-To: <jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.24) Gecko/20111103
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.16
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418929
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 22:00, Sylwester Łazar pisze:
    >>> Synchronizacja jest ważna, ale uszkodzenia wynikają z tego, że mechanizm
    >>> jest nietrwały.
    >>
    >> Nie mechanizm, a jego sterowanie.
    > Ja piszę o tradycyjnym rozrządzie.
    > Sterowanie paskiem jest nietrwałe?
    >
    >> zwyczajnie uszkodzenie "cewki" sterującej otwieraniem zaworu.
    >
    > Porównujesz uszkodzenie cewki, która nie ma ruchomych elementów
    > z paskiem gumowym?
    > Otóż informuję kolegę, że uszkodzenie cewki to prawdopodobieństwo 1%,
    > a paska 90%

    Raczej odwrotnie.

    Pomyślmy ile części elektrycznych, styków, cewek itp., że już o samym sterowniku
    nie wspomnę, będzie miał ten elektryczny rozrząd. I zastanówmy się jaka jest szansa
    że przez np. 10 lat zaszwankuje w nim *cokolwiek*, nawet na najkrótszy moment.
    Na podstawie doświadczeń własnych z układami zasilania, zapłonu, szacował bym ryzyko
    takiego wypadku na jakieś 90%. I nie da się temu zapobiec serwisowaniem, bo taka
    natura elektryki.

    Porównajmy to z ryzykiem że padnie prawidłowo serwisowany rozrząd mechaniczny.
    IMHO, rzędu 5-10%.

    I dlatego uważam, że elektromechaniczny rozrząd powinien mieć konstrukcję bardziej
    odporną

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: