-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
Date: Wed, 07 Dec 2011 14:00:16 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 33
Message-ID: <jbno11$1tom$1@news2.ipartners.pl>
References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
<4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
<1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
<jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
<k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
<jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
<jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
<jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
<jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
<jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl> <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
<jblmbd$ec8$1@mx1.internetia.pl> <jblp1u$ugg$1@mx1.internetia.pl>
<jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1323262817 63254 157.25.157.219 (7 Dec 2011 13:00:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 7 Dec 2011 13:00:17 GMT
In-Reply-To: <jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.24) Gecko/20111103
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418929
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-06 22:00, Sylwester Łazar pisze:
>>> Synchronizacja jest ważna, ale uszkodzenia wynikają z tego, że mechanizm
>>> jest nietrwały.
>>
>> Nie mechanizm, a jego sterowanie.
> Ja piszę o tradycyjnym rozrządzie.
> Sterowanie paskiem jest nietrwałe?
>
>> zwyczajnie uszkodzenie "cewki" sterującej otwieraniem zaworu.
>
> Porównujesz uszkodzenie cewki, która nie ma ruchomych elementów
> z paskiem gumowym?
> Otóż informuję kolegę, że uszkodzenie cewki to prawdopodobieństwo 1%,
> a paska 90%
Raczej odwrotnie.
Pomyślmy ile części elektrycznych, styków, cewek itp., że już o samym sterowniku
nie wspomnę, będzie miał ten elektryczny rozrząd. I zastanówmy się jaka jest szansa
że przez np. 10 lat zaszwankuje w nim *cokolwiek*, nawet na najkrótszy moment.
Na podstawie doświadczeń własnych z układami zasilania, zapłonu, szacował bym ryzyko
takiego wypadku na jakieś 90%. I nie da się temu zapobiec serwisowaniem, bo taka
natura elektryki.
Porównajmy to z ryzykiem że padnie prawidłowo serwisowany rozrząd mechaniczny.
IMHO, rzędu 5-10%.
I dlatego uważam, że elektromechaniczny rozrząd powinien mieć konstrukcję bardziej
odporną
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.11 14:19 Jakub Witkowski
- 07.12.11 14:20 Jakub Witkowski
- 07.12.11 23:10 s2k
- 07.12.11 23:15 s2k
- 07.12.11 23:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 08.12.11 00:05 s2k
- 08.12.11 00:58 AZ
- 08.12.11 05:48 Karolek
- 08.12.11 18:02 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.12.11 17:10 Cezary Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=