eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFord jednak g... wort ;)Re: Ford jednak g... wort ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Tue, 6 Dec 2011 19:52:40 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <jblnme$n91$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
    <4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
    <1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
    <jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
    <k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
    <jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
    <jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
    <jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
    <jblcto$kjk$1@mx1.internetia.pl> <jblltd$s0p$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-89-105.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323196942 23841 77.254.89.105 (6 Dec 2011 18:42:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 18:42:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418774
    [ ukryj nagłówki ]

    > > przesyłanie jej przez przekładnię mechaniczną 2:1 ze sprawnością
    > > <70%,dodatkowe opory toczenia na wale rozrządu i wale korbowym, większe
    > > opory pompy oleju i jeszcze ściskanie sprężyn.
    >
    > pompę oleju i wał główny sobie darujmy. z 70% przegiąłeś
    No to 80%. Ciągle są straty.
    W rozwiązaniu, gdzie nie ma przekładni - nie ma strat wcale, bo jej nie ma!

    > tak rozrusznik jak będzie kręcił wałem 100 lub 200obr min to wszystko
    jedno
    > a zawór ma się poruszać dokładnie proporcjonalnie do wału...
    I tak należy go sterować.

    > > Skoro technika na to pozwala - to marnotrastwem naszych pieniędzy jest
    > > produkowanie badziewia
    > > mechanicznego.
    >
    > wierzę w różne teorie spiskowe - ale akurat nie tą.
    Nie wierzysz, że technika pozwala na produkowanie dobrych urządzeń?

    > albo zawór sterowny elektromagnetycznie (mam na myśli ze trzonek zaworu
    > będzie rdzeniem jakiejś cewki,
    Jakby to było aż takie proste, to zrobiłbym to w garażu w zeszłym tygodniu.

    > a nie że tylko krzywka zaworu będzie
    > napędzana jakimś silniczkiem)
    Podpiąć zwykły silnik z przekładnią do wałka rozrządu i zsynchronizować
    czujnikiem Halla z wałem korbowym przez EKU.
    To mogę spróbować zrobić w przyszłym miesiącu, ale nie o to mi chodzi.
    Ciągle zostaje wał, który ściska te nieszczęsne zawory.

    > nie przynosi jakichś fundamentalnych korzyści
    to prawda.
    > albo technologia byłaby naprawdę droga.
    A możesz wskazać co takiego drogiego ma w niej być?
    Nie wiemy jak to ma dokładnie wyglądać, ale już wiemy że będzie drogie?
    To tak jak chcieć kupić towar w sklepie, który go nie posiada,
    sprzedawca nie ma zielonego pojęcia, co chce kupić klient,
    ale mówi do niego:
    "Spróbujemy to dla Pana sprowadzić, ale od razu uprzedzam, że będzie drogo"
    :-)

    --
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
    i projektowania PCB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: