  • Data: 2012-09-29 14:33:25
    Temat: Re: [Ford Focus FL 2008] Dziwne mikropęknięcia na lakierze
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś to mnie nie dziwi. Tylko czy potrafisz się jakoś merytorycznie
    > odnieść do postu Mumina? Bo on, jakbyś nie wiedział, ma niestety rację.
    > A że jeździsz starym szrotem, to możesz tego nie rozumieć.

    Masz rację, wolę jeździć starym szrotem który wygląda super i jeździ
    super, niż nowym śmietnikiem który ani nie jeździ ani nie wygląda. :)

    A czy potrafię się odnieść? Nie potrafię, bo na podstawie tego zdjęcia
    ciężko mi cokolwiek wywnioskować. Ponad to nie jestem lakiernikiem
    specjalistą, żeby wysnuć wniosek. Ja się bawię w malowanie czysto
    amatorsko, rzekłbym dopiero się uczę. Jeszcze wiele przede mną. Także
    nie wypowiadam się.