  • 61. Data: 2010-06-02 20:21:28
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 02 Jun 2010 19:42:57 +0200, ALEX wrote:

    >Owszem.

    zartujesz :-)

    >Przesadzasz. Faktycznie 9x były mocno niedopracowane, ale NT to już
    >nieco inna liga.

    Nawet nie o niedopracowanie mi chodzi, tylko o to ze cos wymysla .. a
    za dwie wersje zlikwiduja. O tak - w tym MS jest konsekwetny od wielu
    lat :-)

    No ale coz, moze na tym ten biznes polega - musi sie krecic, zeby
    klienci placili :-)

    J.

  • 62. Data: 2010-06-02 20:59:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Na dzień dzisiejszy 32 GB. Zapewne wkrótce pokażą się karty 64 GB
    >
    > --

    czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

  • 63. Data: 2010-06-02 21:03:05
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 czerwca 2010 22:59, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > Użytkownik "Waldek Godel"<n...@o...info> napisał w wiadomości

    > czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

    Wg arenagsm to do 16GB, chociaż ja nawet tyle nie wkładałem.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 64. Data: 2010-06-02 21:14:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 21:16:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Android jest reklamowany jako posiadający tysiące aplikacji, jak to się ma
    > do bycia ograniczonym do zaledwie kilkunastu w pewnych przypadkach?
    > I to w sytuacji posiadania wolnych gigabajtów na karcie?

    I wszystkie te tysiące musisz mieć zainstalowane na raz? Patrz, nawet na
    stacjonarce z tysiącami GB przestrzeni dyskowej tylu na raz nie potrzebuję.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 65. Data: 2010-06-02 21:25:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:59:12 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > czy nokia e51 obsluguje karty 32 gb ?

    Nokia obsługuje karty SDHC.
    Karty SDHC na dzień dzisiejszy występują w pojemnościach do 32 GB

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 66. Data: 2010-06-02 21:28:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 23:14:27 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > I wszystkie te tysiące musisz mieć zainstalowane na raz? Patrz, nawet na
    > stacjonarce z tysiącami GB przestrzeni dyskowej tylu na raz nie potrzebuję.

    ale w telefonie z Androidem w zalezności od modelu i wersji systemu nie
    masz tysięcy GB (zazdroszczę normalnie, największy mój dysk ma jeden tysiąc
    GB, przymierzam się do takiego co ma 2 tysiące GB, a dysku z wieloma
    tysiącami GB mogę tylko zazdrościć... ) a kilkanaście do kilkudziesięciu
    megabajtów. To wcale nie jest dużo, czasem kilkanaście aplikacji wystarczy,
    żeby to zapchać.

  • 67. Data: 2010-06-02 22:03:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 22:28:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > masz tysięcy GB (zazdroszczę normalnie, największy mój dysk ma jeden tysiąc
    > GB, przymierzam się do takiego co ma 2 tysiące GB, a dysku z wieloma

    Nie napisałem nigdzie, że to jest jeden dysk.

    > a kilkanaście do kilkudziesięciu
    > megabajtów. To wcale nie jest dużo, czasem kilkanaście aplikacji wystarczy,
    > żeby to zapchać.

    Aplikacje też są mniejsze niż na PC, _wkrótce_ też będzie możliwość
    instalacji na karcie bez rzeźbienia z rootowaniem. A do testów... cóż,
    naprawdę uważam, że testować wypada jedną aplikację na raz i do tego
    deinstalacja się przydaje.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 68. Data: 2010-06-04 10:00:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2010 22:25:50 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Nokia obsługuje karty SDHC.
    >Karty SDHC na dzień dzisiejszy występują w pojemnościach do 32 GB

    Jedno z drugim nie jest tak prosto powiazane ..

    J.

  • 69. Data: 2010-06-05 12:10:03
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 02 cze 2010 o 12:37 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > Co do Androida - jak na gównianość założeń (całe oprogramowanie w Javie) to
    > chodzi zaskakująco nieźle, choć mocno cierpi na tym żywotność aku.

    Android/aplikacje androida nie dzialaja w javie

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 70. Data: 2010-06-05 12:13:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Jun 2010 14:10:03 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Android/aplikacje androida nie dzialaja w javie

    O.. kolejny co wie lepiej niż Google w czym aplikacje jego własnego systemu
    działaja.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dalvik_(software)

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski