  • Data: 2010-06-02 09:39:51
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: ALEX <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1-06-10 20:57, Andrzej Libiszewski pisze:

    > No i super, masz akurat czym się podniecać. He-Man, władca Symbiana...
    > eee... wszechświata.

    Mamy widać zupełnie odmienne podejście do życia. W moim matrixie to
    urządzenie jest dla mnie. A nie odwrotnie.

    > <sarkazm>
    > No to... jak wyżej. Akurat dobry powód, żeby się popodniecać jaki to macho
    > jesteś. Masz władzę nad telefonem. Cóż, dobre i to, czyż nie?
    > </sarkazm>

    > Jak rzekła młodziutka Cerro do króla Vridanka na ich pierwszej schadzce:
    > ,,Niebrzydka rzecz, ale czy ma jakieś zastosowanie praktyczne?"

    > Gdzie tu widzisz aplauz, i skoro o tym mowa, analogię?

    W AppStore AndroidMarket i OviMarket. I jeszcze teksty iJohnka jaki to
    cudowny i wspaniały jest iPhone. Drugi PRL, kjm.

    Generalnie na
    > linuksach (a ostatnio również na windows) pracuje się na uprawnieniach
    > niższych niż root, ze względów bezpieczeństwa. I tak jak w razie czego mogę
    > się przelogować na superusera w dużym sprzęcie, tak mogę uzyskać roota na
    > telefonie.

    W 7 nie uruchomisz 90% programów bez uprawnień administratora.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"