  • 361. Data: 2012-02-19 00:42:36
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > nie z tego konca szukales.
    >
    > http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-nokia-6310i-ostatn
    ia-na-prezent-i2021117720.html
    > 1899

    No mówiłem, że mint condition dla kolekcjonerów, którzy przecież nie do
    dzwonienia takie rzeczy kupują. Folii poliwegląnowej na ekran nie będą
    naklejać, bo przecież nie zdejmą nawet fabrycznej.

    Ale i tak wygląda na fejk, gdy obok są połowe taniej i nikt nie kupuje.

    A choćbyś i sto folii nakleił, za używany telefon po tylu latach nikt ci nie
    da więcej niż 189zł.

  • 362. Data: 2012-02-19 00:56:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    a-6310i-z-polski-i2057319905.html
    > http://allegro.pl/nowy-nigdy-nieuzywany-telefon-noki
    a-6310i-z-polski-i2097225324.html
    > 1550
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-gwarancja-24-mies
    iace-faktura-vat-i2055196319.html
    > 990
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-gwarancja-24-mies
    iace-faktura-vat-i2055196820.html
    > 990
    > http://allegro.pl/oryginalna-nokia-6310i-wawa-sklep-
    gw-2-lata-i2042247114.html
    > http://allegro.pl/oryginalna-nokia-6310i-wawa-sklep-
    gw-2-lata-i1999748690.html
    > 749
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-gwarancja-24-mies
    iace-faktura-vat-i2037772547.html
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-komplet-gwarancja
    -wysylka24h-i2044783202.html
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-komplet-gwarancja
    -wysylka24h-i2074303762.html
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-gwarancja-24-mies
    iace-faktura-vat-i2029948311.html
    > 699
    > http://allegro.pl/nokia-6310i-gwarancja-24-miesiace-
    faktura-vat-23-i2053532375.html
    > 599
    > http://allegro.pl/nowa-nokia-6310i-gwarancja-24m-ce-
    wysylka24h-i2067588235.html
    > 590 - zaciekla licytacja tu byla

    Wy tam pracujecie czy jak ? :-)

  • 363. Data: 2012-02-19 01:08:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    Jako spekulanci spamujący zawyżonymi ofertami:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=23999283

  • 364. Data: 2012-02-19 08:15:33
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-18 20:18, Skrypëk pisze:

    > Prawda w oczy kole, sprzedawco folii?

    co, telefony się mniej sprzedają?

    Lukasz

  • 365. Data: 2012-02-19 08:19:41
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-18 19:41, to pisze:
    > Ostatni telefon, którego używałeś bez folii to była nokia 3210 z
    > plastikową szybką? Obecnych telefonów NIE DA SIĘ podczas normalnego
    > użytkowania tak porysować, żeby to w jakikolwiek sposób przeszkadzało.

    już to pisałem w tym wątku: Samsung Solid B2710. Jak widać na tym
    przykładzie DA SIĘ tylko ty nie chcesz przyjąć tego do wiadomości.
    Tak samo upadek Gorilii na asfalt z jednego z filmików tu podlinkowanych
    - może się zdarzyć przez przypadek, jak można się uchronić od rysy na
    ekranie (która na pewno będzie przeszkadzać) to czemu nie?

    Lukasz

  • 366. Data: 2012-02-19 10:03:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 01:56:30 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    ia-na-prezent-i2021117720.html
    [...]
    wysylka24h-i2067588235.html

    > Wy tam pracujecie czy jak ? :-)

    gdzie "tam" ?

    J.

  • 367. Data: 2012-02-19 10:30:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > [...]
    >
    > gdzie "tam" ?

    No tam, gdzie otrzymuje się takie komentarze: "Telefon miał być nowy, okazał
    się amatorsko naprawiany, m. in. z kroplą kleju!? na wew. stronie szybki
    wyświetlacza."
    To tyle, jeśli chodzi o telefony - cytuję - "FABRYCZNIE NOWE" w dziale GSM
    na (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 368. Data: 2012-02-19 11:03:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > co, telefony się mniej sprzedają?

    Pierwsze słyszę.

  • 369. Data: 2012-02-19 11:10:07
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-14 13:57, Waldek Godel pisze:

    > Zresztą... o czym tu rozmowa - nawet bez garnituru nie pamiętam od lat
    > kiedy była taka sytuacja, żebym nie miał conajmniej dwoch kieszeni, żeby
    > klucze powędrowały do jednej, a telefon do drugiej.

    widocznie masz mało kluczy, ja jak dam je do jednej kieszeni to ani to
    praktyczne- bo muszę szukać i wyciągać te od spodu, ani wygodne
    (wypchana kieszeń

    > A kiedyś się nosiło 2, 3 a czasem i więcej telefonów.

    wszystkie klucze jakie muszę mieć przy sobie zajmują mniej więcej tyle
    miejsca co te trzy telefony..

    To były czasy.. I
    > wciąż dało się dopilnować, żeby telefon NIGDY nie znalazł się w jednym
    > miejscu z kluczami i monetami. NIGDY.

    a ja często nie mam więcej niż dwóch kieszeni (nie licząc tylnych) -
    szczególnie latem. Marynarki nie noszę bo jestem często robolem
    fizycznym i muszę nosić się w krótkim rękawku..

    Lukasz

  • 370. Data: 2012-02-19 11:13:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 11:30:58 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > wyświetlacza."
    > To tyle, jeśli chodzi o telefony - cytuję - "FABRYCZNIE NOWE" w dziale GSM

    Nie, nie pracujemy tam, tzn ja nie.
    Ale znalazles swietny przyklad ze klientowi na jakosci wyswietlacza zalezy,
    i ze lepiej bylo nalepic folie niz potem nieudolnie wymieniac szybki :-)

    J.