  • Data: 2012-02-17 17:50:50
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-17 17:31, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > Ile zaczekasz ? 5..10 lat temu identyczną dyskusję prowadziłem na
    > pdaclub. I ja i fanatycy folii czy zwykli handlarze to samo dokładnie
    > pisali co dzisiaj. Nadal mam ówczesne telefony i nadal nie mają
    > porysowanych ekranów.

    no ten gosc zaczal narzekac po 8 miesiacach uzywania:
    http://www.youtube.com/watch?v=MNojdER7-Sk&feature=r
    elated

    > Normalne zużycie. Żadne ryski od kluczy. 4 lata wystarczą.

    albo masz farta albo plastikowe klucze ;)
    (patrz przyklad wyzej)
    albo rysy Ci po prostu nie przeszkadzaja

    > Folię nalepisz na obudowę ?

    nie toleruje kondonikow czy innych ochraniaczy pedelkowych etc - bo
    normalnie szpeca i utrudniaja obsluge (tym bardziej, ze mam klawiature
    wysuwana) - dodatkowo pogrubiaja jeszcze telefon.

    Gdyby folia szpecila i utrudniala obsluge w jakikolwiek sposob - tez bym
    jej nie naklejal.

    Zabawne, jak folia na ekranie budzi emocje.
    Ci co jej uzywaja i tak beda jej uzywac i vice versa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)