  • Data: 2012-02-17 19:59:29
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > no ten gosc zaczal narzekac po 8 miesiacach uzywania:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MNojdER7-Sk&feature=r
    elated

    Ale rozumiesz, że nie mam porysowanego ekranu telefonu używanego od
    przynajmniej 5-ciu lat ?

    > albo masz farta albo plastikowe klucze ;)
    > (patrz przyklad wyzej)
    > albo rysy Ci po prostu nie przeszkadzaja

    Chyba się pogubiłeś. Teraz było o rysach na obudowie a nie ekranie jak we
    wskazywanym materiale. Normalny telefon, zeszły sreberka, wykruszyło się
    trochę obudowy, klapce urwała nóżka itp itd. Ciężko tego nie zauważyć.
    Natomiast problemu rys nie ma choć zapewne jak się dokładniej przyjrzeć to
    jakieś rysy tam są. Na twoim materiale na ekranie też są, ale teoria, że
    przeszkadzają w oglądaniu byłaby naciągana o czym gościu zresztą tam mówi.

    > nie toleruje kondonikow czy innych ochraniaczy pedelkowych etc - bo
    > normalnie szpeca i utrudniaja obsluge (tym bardziej, ze mam klawiature
    > wysuwana) - dodatkowo pogrubiaja jeszcze telefon.
    >
    > Gdyby folia szpecila i utrudniala obsluge w jakikolwiek sposob - tez bym
    > jej nie naklejal.
    >
    > Zabawne, jak folia na ekranie budzi emocje.
    > Ci co jej uzywaja i tak beda jej uzywac i vice versa.

    Nie wiem dlaczego folia budzi u Ciebie emocje. Wydaje mi się, że po prostu
    nie umiesz przyjąć, że może nie ma problemu jaki podejrzewasz, że jest.