  • Data: 2012-02-17 11:04:49
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > wiesz niektore telefony maja taka opcje,

    No. Wszystkie telefony z płaskim ekranem mają opcję położenia ich tym
    ekranem do dołu. No i nie tylko telefony, taki np telewizor też da się tak
    położyć. Tylko po co? I komu zdarza się to przypadkowo?

    > sprawdz sam i sie pochwal

    A po co mi?

    > jakiej wygody?

    Normalnej. Ludzkiej. Co to za durne pytanie w ogóle?

    > chyba kupowales jakas folie z badziewia lub probowales naklejac worek
    > foliowy na ekran - to tak, byc moze bedziesz mial takie odczucia

    Ja nie kupowałem. Widziałem co ludzie naklejają.

    > bo ludziom z intelektem a'la Skrypek nie przychodzi do glowy wiecej
    > funkcji niz zapewnia mu ograniczajacy uzytkownika pod kazdym wzgledem
    > WM7 ?

    Co mają wspólnego jakieś funkcje i hipotetyczny WM7 z teoretycznie
    niewidoczną z daleka folią na ekranie?

    > to jak kupiles juz ten bialy kondonik na swoja lumie?

    A po co mi?