    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Folia na dotykowcu?
    Date: Tue, 14 Feb 2012 16:57:05 +0100
    <jhdfla$glt$1@inews.gazeta.pl> <jhdg1d$2eg$1@mx1.internetia.pl>
    <jhdgoo$k0c$1@inews.gazeta.pl> <jhdh2n$5im$1@mx1.internetia.pl>
    <jhdhkd$mgq$1@inews.gazeta.pl> <jhdie0$b9h$1@mx1.internetia.pl>
    <1tlyqdudxxyc5$.m8slwissrmzo.dlg@40tude.net>
    <4f3a5a20$0$2282$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <1rojjaec78trb$.1l4zflwh5lwtb.dlg@40tude.net>
    <4f3a7d29$0$2332$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 16:27:12 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > No nigdy mi nie wpadł, nie jestem zupełnie przygotowany na taką
    > ewentualność.

    No ale jak ci jednak wpadnie i przestanie dzialac, to co zrobisz ?

    > Telefon mi też nie wpada do kibla podczas grania w Angry Birds i również nie
    > planuję być na taki scenariusz przygotowany.

    No widzisz, tobie nie wpadl, a mnie pare razy wypadl z kieszonki na piersi.
    Nie, szczesliwie nie do kibla. Ale i tak widze sens wsadzic w etui
    amortyzujace uderzenia i majace nieco wiekszy wspolczynnik tarcia.

    > A czy folia na ekranie w takiej sytuacji pomoże?

    Tylko na ekranie to nie. Ale mogl wypasc na skaly.

    > W góry może lepiej zabrać starą Nokię 3310.

    Nie p* chlopie, nie stac cie na ajfona i dorabiasz ideologie :-P

    Nie mialbym nic lepszego do roboty niz tylko karty przekladac, w gory
    nokie, na plaze nokie, na basen nokie, na narty nokie, do kibla nokie - a
    ajfona w oryginalnym pudelku w sejfie :-)

    J.