  • Data: 2012-02-14 18:23:18
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ktos proponowal wgrywanie map USA przed wycieczka do grecji ?

    Dla wzorowych androidziarzy to ponoć podstawowy wymóg.

    > mowa byla raczej o mapach calej europy ... dzis do Grecji, za rok do
    > Norwegii, i co - bedziesz sie zastanawial co skasowac zeby sie
    > zmiescilo ?

    To jeszcze sobie Brazylię i Indię wgraj na wszelki wypadek. A nuż się kiedyś
    przyda!
    Pogięło cię już do reszty?

    > a jak, jesli nie wiesz co masz w telefonie ?
    > Skasowac wszystko i wgrac jeszcze raz ?

    Ależ ja wiem co mam, bo nie wgrywam niczego na kilkuletni zapas jak szalony.
    Przez rok to ja mogę telefon zgubić, zepsuć lub po prostu wymienić.

    > Dla jedych Europy, a innym szef powie "lecisz jutro do Chicago".
    > A jeszcze innym "wracasz przez Tokio". I pare GB do karty dochodzi :-)

    A po co w takie delegacje latają ludzie, którzy nawet nie potrafią poprawnie
    pisać na komputerze? Nikt cię nie nauczył, że przed pytajnikami spacji się
    nie stawia, czy to tylko taka prowokacja?