  • 11. Data: 2012-12-23 22:14:13
    Temat: Re: Focus - padający aku na postoju
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:11:29 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > 9v to też nieźle po kilkunastu sekundach kręcenia
    > problem jest raczej w długim niezapalaniu niż w akumulatorze.
    Pytanie co to może być :/
    Myślisz, że może kompresje tracić czy coś?
    Z mocą nie ma żadnych problemów, ciągnie konkretnie.

  • 12. Data: 2012-12-23 22:19:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Pytanie co to może być :/
    > Myślisz, że może kompresje tracić czy coś?

    nie raczej nie od razu kompresja

    ale ja się nie znam na dieslach a służbowy diesel 2011 rocznik 11tyś km
    każą mi trzymać w garażu bo też nie zawsze zapala ;)

    niech się ktoś inny wypowie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2012-12-23 22:24:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:36:49 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > Witam wszystkich.
    > Od kilku dni borykam się z problemem w mojej foczce.
    > Otóż po kilku godzinach na postoju akumulator jest pusty - coś żre prąd.
    > Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie.
    > Nie mam pomysłu co to może być.

    A napiecie po ych kilku godzinach ?

    Moze byc wewnetrzne zwarcie w jednej celi aku, wtedy zamiast tych ~12.5V
    bedzie np ~10.4 ..

    Jesli jestes pewny tego poboru (moze cos sie wlacza pozniej, alarm), to
    pozostaje kupic nowe aku ..

    J.

  • 14. Data: 2012-12-23 22:26:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:36:49 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):

    > Mierzyłem pobierany prąd multimetrem, 20mA, wydaje mi się, że w normie.

    Jasne. Jak na pewno nie więcej to albo aku do d... (nowe też bywa że
    padają, reklamować) albo coś z ładowaniem (sprawdzić).
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2012-12-23 22:28:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 13:06:06 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > Problem w tym, że teraz nie chce odpalić po nocy. Kręci mulasto, po
    > kilkunastu sekundach napięcie spada do drastycznych wartości w stylu
    > 9-10V i wszystko gaśnie. Nie próbowałem go gasić bezpośrednio po
    > zapaleniu bo bałem się, że nie odpali drugi raz. Ale jeśli to coś może
    > podpowiedzieć to tak zrobię na próbę.
    > Ogólnie mówiąc jak postoi 3-4 godziny to odpala bez problemu,

    A wtedy jakie masz napiecie ?
    10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy.

    U mnie w mondeo sprawa byla podobna, skonczylo sie na remoncie rozrusznika.

    J.

  • 16. Data: 2012-12-23 22:29:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > ale ja się nie znam na dieslach

    aha jescze mi się obiło o uszy czy tak się czasem nie objawiają
    problemy z immobilajzerem, tą jego częścią która jest na pompie
    wtryskowej.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 17. Data: 2012-12-23 22:29:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:24:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > bedzie np ~10.4 ..
    > Jesli jestes pewny tego poboru (moze cos sie wlacza pozniej, alarm), to

    Po całej nocy było około 12.5V. Mierzyłem amperomierzem i nie przekraczało 20mA,
    alarm w nocy raczej nie był, bo auto stoi pod oknem i by mnie obudziło.
    Nowego aku kupował nie będę, bo ten kupiłem jakieś 2-3 miesiące temu :/

  • 18. Data: 2012-12-23 22:30:43
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:26:55 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > Jasne. Jak na pewno nie więcej to albo aku do d... (nowe też bywa że
    > padają, reklamować) albo coś z ładowaniem (sprawdzić).
    Mam 30 kilometrów do pracy, będzie lekka kicha jak oddam do reklamacji, bo czym wtedy
    dojeżdzać :/

  • 19. Data: 2012-12-23 22:37:13
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:28:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A wtedy jakie masz napiecie ?
    > 10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy.
    > U mnie w mondeo sprawa byla podobna, skonczylo sie na remoncie rozrusznika.
    Niższego niż 12V przed kręceniem nie zarejestrowałem.
    Mondeo i Focus to podobne konstrukcje pod względem silników, niewykluczone, że
    narażone na te same awarie ;/

  • 20. Data: 2012-12-23 22:39:38
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 21:59:15 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
> [...]

    >bałem się, że nie odpali drugi raz. Ale jeśli to coś może podpowiedzieć to

    Jedź do elektryka. Jeżeli oceni, że akumulator jest ok., to obstawiam
    rozrusznik do regeneracji.