-
X-Received: by 10.224.207.66 with SMTP id fx2mr9993693qab.7.1356298633599; Sun, 23
Dec 2012 13:37:13 -0800 (PST)
Received: by 10.49.63.164 with SMTP id h4mr2880620qes.39.1356298633582; Sun, 23 Dec
2012 13:37:13 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xs
news.nl!newsfeed.x-privat.org!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!20
9.85.216.88.MISMATCH!ee4no1964293qab.0!news-out.google.com!k2ni2110qap.0!nntp.g
oogle.com!ee4no1964285qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 23 Dec 2012 13:37:13 -0800 (PST)
In-Reply-To: <kxrlqzfxmada$.2ehw61bobwlb.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=95.160.247.151;
posting-account=ETdi4wkAAABM3agW8Z2Cj3MVTGeoFrVG
NNTP-Posting-Host: 95.160.247.151
References: <c...@g...com>
<X...@l...net>
<1...@g...com>
<kb7rbh$8tt$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<kxrlqzfxmada$.2ehw61bobwlb.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Focus - padający aku na postoju
From: k...@g...com
Injection-Date: Sun, 23 Dec 2012 21:37:13 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477224
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 22:28:25 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> A wtedy jakie masz napiecie ?
> 10V po kreceniu na zimnym aku ... w granicach normy.
> U mnie w mondeo sprawa byla podobna, skonczylo sie na remoncie rozrusznika.
Niższego niż 12V przed kręceniem nie zarejestrowałem.
Mondeo i Focus to podobne konstrukcje pod względem silników, niewykluczone, że
narażone na te same awarie ;/
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.12 22:39 Iksiński
- 23.12.12 22:45 k...@g...com
- 23.12.12 22:46 k...@g...com
- 23.12.12 22:49 Wmak
- 23.12.12 23:05 k...@g...com
- 23.12.12 23:25 scobowski
- 23.12.12 23:57 k...@g...com
- 24.12.12 01:12 k...@g...com
- 24.12.12 07:55 Cavallino
- 24.12.12 09:04 k...@g...com
- 24.12.12 09:29 Iksiński
- 24.12.12 09:42 Jacek Maciejewski
- 24.12.12 09:44 Jakub Witkowski
- 24.12.12 10:01 k...@g...com
- 24.12.12 10:40 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=