  • 71. Data: 2010-05-08 19:48:45
    Temat: Re: Focus '99 - wyłączenie air-baga - jak?
    Od: Livia <p...@p...onet.pl>

    huri_khan pisze:

    > To że ktoś chce widzieć dziecko podczas jazdy i vice versa to nie problem
    > wychowawczy ale wyobraźnia i rozsądek, którego widać u niektórych brakuje.

    Otóż to. Nic dodać, nic ująć :-)

    Pozdrawiam,

    L.

  • 72. Data: 2010-05-08 20:15:32
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Wolno - przodem do kierunku jazdy.

    Tyle że w instrukcji do Focusa I napisane, że nie wolno umieszczać z
    przodu żadnych fotelików. Nie wiem zresztą dlaczego.

    Piotr

  • 73. Data: 2010-05-08 21:34:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-08, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > A dlaczego wybierasz zdadnia z kontekstu, które w ten sposób zacytowane nie
    > mają większego sensu ?

    To zdanie w ogóle nie ma większego sensu. Jeśli dziecko wymaga stałego
    doglądania to musi jeździć z dwojgiem osób - mamusia ginąca w wypadku w
    niczym mu nie pomoże. Jak nie: to w razie czego i tak trzeba się
    zatrzymać w jakimś w miarę bezpiecznym miejscu.

    > Natomiast odpowiedź na twoje pytanie- nigdy nie musiałem.

    I oby tak pozostało.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 74. Data: 2010-05-09 07:43:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem zresztą dlaczego.

    pewnie dlatego, ze nie mozna tam w sposob przewidziany przez producenta
    wylaczyc poduszki

  • 75. Data: 2010-05-09 22:20:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 16:11:30 +0200, szerszen napisał(a):
    > moj w tym wieku spal juz sam w swoim pokoju, i tam zasypial, tym bardziej
    > nie mial problemu z "samotnym" podrozowaniem na tylnej kanapie, wiec jednak
    > mam pojecie

    Najwyraźniej jednak nie masz, skoro uważasz że dziecko dziecku równe. Jedno
    dziecko będzie jadło wszystkie zboża, gluteny, dowolne owoce - i nie
    dostanie wysypki a jego rodzice nie będą wiedzieli co to jest kolka. Inne -
    mimo ścisłego przestrzegania diety, będzie płakało od rana do nocy, a
    wprowadzenie jakiegokolwiek nowego produktu do jadłospisu będzie owocowało
    swędzącą wysypką na całym ciałku. Jedno będzie spało jak aniołek pod chmurką
    nawet gdy nad nim będzie lądowało C5 galaxy, a drugie ze snu będzie zbudzi
    szelest liści.

    Tak więc zamiast pisać jaki to jesteś pedagog doskonały - po prostu ciesz
    się że nie trafił Ci się potomek z serii marudnych ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 76. Data: 2010-05-09 22:31:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 06 May 2010 12:54:02 +0200, Livia napisał(a):
    > Czy da się w łatwy (i oczywiście odwracalny) sposób wyłączyć przedni
    > air-bag pasażera w Focusie 1.8 Combi z 1999 roku? Muszę czasem sama
    > przewieźć dziecko, a umieszczenie go z tyłu wtedy odpada...

    Niestety - Ford jest na tyle zachłanny, że nakazuje sobie płacić za tę
    czynność w ASO :( Co wiąże się też z wyborem - od dzisiaj nikt nie jeździ
    z przodu poza maleństwem, no chyba że codziennie się będzie jeździło do ASO
    wywalać pieniądze :-/

    Pod tym względem fordy są beznadziejne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 77. Data: 2010-05-10 06:58:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > z przodu poza maleństwem, no chyba że codziennie się będzie jeździło do
    > ASO
    > wywalać pieniądze :-/

    codziennie?
    przeciez przynajmniej w 2 instaluja zwykly wylacznik

  • 78. Data: 2010-05-13 14:26:43
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    szerszen pisze:

    > pewnie dlatego, ze nie mozna tam w sposob przewidziany przez producenta
    > wylaczyc poduszki

    Można. Służy do tego kluczyk i wyłącznik w schowku.
    Jeśli go nie ma, to w aso za jedyne kilkaset zł :) zamontują

    --
    Piotr Czyż

  • 79. Data: 2010-05-13 18:47:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > Można.

    jakby mozna bylo, toby nie bylo tego tematu

    > Służy do tego kluczyk i wyłącznik w schowku.

    jak wyzej, rozmawiamy o konkretnym aucie

    > Jeśli go nie ma, to w aso za jedyne kilkaset zł :) zamontują

    i dopiero wtedy bedzie mozna