  • 1. Data: 2010-12-29 09:26:53
    Temat: Focus 1.8 TDCI 2008
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Jest taki samochód z przebiegiem 60 tyś, oczywiście po lifcie. Czy ktoś
    ma doświadczenia z tym silnikiem ??? słyszałem wiele dobrego o 1.6 TDCI,
    oglądałem niedawno focusa z 1.6 i był dosyć mocno brudny - na głowicy
    były ślady oleju, tak jakby uszczelka sie pociła, fakt że na pewno
    właściciel go nie mył. Auto sprzedawane przez dealera forda z gwarancją.

  • 2. Data: 2010-12-29 10:10:36
    Temat: Re: Focus 1.8 TDCI 2008
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jest taki samochód z przebiegiem 60 tyś, oczywiście po lifcie. Czy ktoś ma
    > doświadczenia z tym silnikiem ??? słyszałem wiele dobrego o 1.6 TDCI,

    Tego silnika niestety nie znam, jednak 1.6TDCI to baaaaardzo dynamiczny ale
    oszczędny silnik.
    Auto ogólnie dostaje ode mnie bardzo dobrą opinię (4,7).
    Fantastyczne zawieszenie.
    Z minusów: jakość wykonania, słabe wyciszenie, czsami rozkleja się przednia
    szyba.

  • 3. Data: 2010-12-29 11:01:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    P pisze:
    > Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tego silnika niestety nie znam, jednak 1.6TDCI to baaaaardzo dynamiczny ale
    > oszczędny silnik.

    bo to jest dokladnie 1.6 HDi
    - pare watkow wyzej byla o tym dyskusja

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-12-29 12:17:04
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Jest taki samochód z przebiegiem 60 tyś, oczywiście po lifcie. Czy ktoś ma
    > doświadczenia z tym silnikiem ???

    generalnie 1.8TDCI za dobrej opinii nie maja. Ale dotyczy to silnikow z
    osprzetem delphi (padajace wtryski). W tym roczniku powinny juz byc wtryski
    siemensa i brak wiekszych problemow. Sam silnik jest OK - dynamika bardzo
    przyjemna, spalanie niewysokie. Ja bym sie zastanowil raczej, dlaczego ktos
    sprzedaje 2letniego diesla z przebiegiem 60tys. Takie rzeczy czesto sie nie
    zdarzaja.

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-12-29 12:45:41
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2010-12-29 12:17, Tomek pisze:

> [...]
    > sprzedaje 2letniego diesla z przebiegiem 60tys. Takie rzeczy czesto sie nie

    To auto z floty, stoi w komisie w salonie forda.

  • 6. Data: 2010-12-29 12:50:42
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > To auto z floty, stoi w komisie w salonie forda.

    60 tys/km po 2 latach? Coś nie bałdzo.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-12-29 13:04:30
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    MS pisze:

> [...]
    > były ślady oleju, tak jakby uszczelka sie pociła, fakt że na pewno
    > właściciel go nie mył. Auto sprzedawane przez dealera forda z gwarancją.

    1.8 to zupełnie inna bajka niż 1.6 i 2.0. 1.8 to silnik fordowski,
    pozostałe dwa to są peugeot/citroen. Zajrzyj na forum.fordclubpolska.org
    tam doczytasz więcej.
    Imho warto jednak celować w te francuskie, przy czym 1.6 był w wersji 90
    i 109 KM. Ten drugi jest fajniejszy, a 2.0 jest z nich najfajnieszy :)

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2010-12-29 13:05:06
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > A niby dlaczego. Mamy w firmie ponad 3 letnie samochody ledwo z 70tys. km
    > i jakoś specjalnie nie zarastają pajęczyną

    W porównaniu z tym z czym ja miałem do czynienia w zestawieniu "samochód
    flotowy" to jest to ewenement ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-12-29 13:05:41
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

  • 10. Data: 2010-12-29 13:32:57
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    kml pisze:

    > W porównaniu z tym z czym ja miałem do czynienia w zestawieniu "samochód
    > flotowy" to jest to ewenement ;)

    Samochód flotowy to nie jest tylko narzędzie pracy handlowca jeżdżącego
    od miasta do miasto.

    --
    Piotr Czyż