  • Data: 2013-04-15 01:55:54
    Temat: Re: Fo All
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 10:40:08 +0200 po głębokim namyśle AK rzekł:

    > Alez odgranicz ew bufonade i inna otoczke od tego czy _faktycznie_ wie
    > lepiej. Otoz z reguly wiedzial lepiej.

    Tak trochę OT, zajrzałem do słownika a w zasadzie słowników. Mnie
    zawsze interesował język, niekoniecznie ten programowania tylko
    mówiony i co język mówi o ludziach, którzy go używają, bo to ludzie
    kształtują język tak samo jak język kształtuje ludzi. Linki:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2552762

    http://www.merriam-webster.com/dictionary/buffoon

    i dla pewności:

    http://pl.wiktionary.org/wiki/bufon

    Czy tylko mnie uderza fakt, że z tego samego wzorca wzięły się
    aż tak różne znaczenia?

    Co do A.L., to zamiast go wyzywać lepiej byłoby go zagiąć. Bo
    nie wiem, kto tu jest nadęty.

    --
    Edek