    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fizyka dla właścicieli szybkich fur
    Date: Sun, 18 Sep 2022 23:21:08 +0200

    On 18/09/2022 22:25, ii wrote:
    > Powiedziałbym, że wypowiadałem się tylko na temat traktowania ograniczeń
    > prędkości przez kierowców

    A temat jest o wypowiadaniu się ksiązki do Fizyki.

    Taka bieda, że nie możesz sobie załozyć osobnego wątku?

    > Wydaje mi się, że trzeba być naprawdę tępym by nie zauważać co jest z
    > tym wszystkim nie tak.

    Wiem.

    Na przykład powszechna zastępowanie wiedzy ideologią. Lat temu 40
    powszechne w środowiskach skrajnie lewicowych, obecnie powszechne w
    środowiskach skrajnie prawicowych. W obu chodziło o schozofreniczne
    bredzenie "wszysko jest źle, trzeba zmienić" itp duperele. Po prostu
    idioci zawsze lgną do bardziej popularnej ideologii. Obecnie to jest
    prawicowa, stąd zatrzęsienie skretyniałych debili po prawej stronie.
    Spokojnie, to się zmieni, przeleją się na lewo pewnego dnia.

    Ponieważ cierpisz na przypadłość "wszystko jest źle" to nawet temat,
    który pokazuje absurdy podręcznika traktujesz jako pole na wykazanie jak
    bardzo masz wyjebane na wszystko.

    Pewnie dlatego, że nikt w realu już tych bredni nie chce od Ciebie słuchać.

    > Czyli mamy się biczować.

    Nie, dalej ideologia przeżarła Ci mózg na wylot.

    Nie masz się biczować.

    Masz dbać o to, aby Edukacja nie namawiała do łamania przepisów.

    Na przykład dbając o to aby były sensowne.

    Aczkowiek od razu wyjasniam: w wielu miejscach ograniczenia prędkości
    akurat są sensowne (co nie oznacza, że we wszystkich). Postaraj się
    ogranąć koncept, że *niektóre* przepisy prawa mogą mieć sens. Wiem, że
    to trudne i powoduje boleści ideologiczne.

    Innymi słowy, zamiast znaleźc prawdziwą przyczynę twojego nieadowolenia,
    znajduesz adektwatną do swoich możliwości: "biczować się" albo "lewaki"
    albo "wszystko jest źle".

    Edukacja nie może nawoływać do omijania przepisów.

    Ale można nawoływać do zmiany przepisów, w postaci inicjatywy
    obwatelskiej, przez wybory itd.

    Zdjęcie limitów bezpieczeństwa to nie jest dobry pomysł, za dużo ii
    jeździ po drodze swoimi Twizzy. Można je jednak przedyskutować.

    > A może ... jesteś frajerem.

    Czyżbyś wpasował się w którąs z tych grup? To by wiele wyjaśniało.

    Masz w sobie coś z prawicowego anarchisty. Ten dyzonans poznawczy nie
    przeszkadza Ci funkcjonować? Ba, oddychać?

    > Wszystko zależy czego chcemy uczyć. Frajerstwa czy zdrowego zachowania.

    Proponuję:

    a) zajęcia z obijania mord lewakom
    b) pogłebianie hipokryzji poprzez heilowanie w kościele
    c) usuniecie zaimków w szkole w razie gdyby ktoś był RGBT
    d) szybki kursik kręcenia irokezów na źółtko
    e) dłuższy kursik "lak być lewakiem, będąc prawakiem, czyli kandydowanie
    na prezydenta dla feministek"
    f) warsztaty "Jak jeździć", aby nie męczyć stopy ciągłym hamowaniem

    Wyczerpałem? Każdy znajdzie sobie coś dla siebie, prawicowy debil,
    lewicowy debil, religijny debil, anarchistyczny debil. Tylko frajer nie
    znajdzie.

    Na ch... komu te fizyki, matematyki, gramatyki i inne g. Tylko frajerzy
    się ich uczą. Podstawa to zapierdalać beemką aby unikać psów, ukrywać
    dochody z hurtowni fajek i wyrywać laski na Twizzy.

    > Spkojnie, spokojnie, jak na wojnie. Napisz jeszcze coś o swoim
    > interlokutorze, może Cię zrozumie, przytuli mentalnie itp itd.

    Proponujesz przytulanie? Ale ja nie jestem prawakiem. Mnie interesują
    kobiety.