eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Fitr dpf-fap-rekojmia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 134

  • 101. Data: 2013-10-14 14:08:13
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-14, masti <g...@t...hell> wrote:
    >>
    >> Na pewno klamiesz. Na PMSie czytalem, ze z DPF-ami nie ma zadnych
    >> problemow tylko ludzie nie umieja ich uzywac (czytaj - nie przeganiaja
    >> co 2 dni samochodu po autostradzie zeby wypalic DPF).
    >
    > swoją drogą to piękne urządzenie, któ?e zmusza właściciela do jeżdżenia
    > kiedy nie chce :)
    >
    Ale nie musisz jezdzic, wtedy samochod sam za Ciebie rozpocznie procedure
    lejac wiecej paliwa zeby zwiekszyc temperature spalin (tylko wskazane jest
    by mu tego nie przerywac). Niektorzy nie widza w tym nic dziwnego...

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 102. Data: 2013-10-14 14:08:34
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: p...@g...com

    --Na pewno klamiesz. Na PMSie czytalem, ze z DPF-ami nie ma zadnych problemow tylko
    ludzie nie umieja ich uzywac (czytaj - nie przeganiaja co 2 dni samochodu po
    autostradzie zeby wypalic DPF). -- Artur ZZR 1200

    koledze Hans wkleil takiego P307 1.6HDI i raczej nie mialby interesu zeby mnie w
    maliny wpuszczac ... skonczylo sie wizyta w ASO (niemieckim) dolali plynu i wypalanie
    DPF ruszylo ...

    P.


  • 103. Data: 2013-10-14 14:10:22
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Oct 2013 12:08:13 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > On 2013-10-14, masti <g...@t...hell> wrote:
    >>>
    >>> Na pewno klamiesz. Na PMSie czytalem, ze z DPF-ami nie ma zadnych
    >>> problemow tylko ludzie nie umieja ich uzywac (czytaj - nie przeganiaja
    >>> co 2 dni samochodu po autostradzie zeby wypalic DPF).
    >>
    >> swoją drogą to piękne urządzenie, któ?e zmusza właściciela do jeżdżenia
    >> kiedy nie chce :)
    >>
    > Ale nie musisz jezdzic, wtedy samochod sam za Ciebie rozpocznie
    > procedure lejac wiecej paliwa zeby zwiekszyc temperature spalin (tylko
    > wskazane jest by mu tego nie przerywac). Niektorzy nie widza w tym nic
    > dziwnego...

    podobnie jak z koniecznością czekania po zatrzymaniu aż turbina się
    wychłodzi. Dlatego kocham stare samochody :)



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 104. Data: 2013-10-14 14:13:34
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-14, masti <g...@t...hell> wrote:
    >>
    >> Ale nie musisz jezdzic, wtedy samochod sam za Ciebie rozpocznie
    >> procedure lejac wiecej paliwa zeby zwiekszyc temperature spalin (tylko
    >> wskazane jest by mu tego nie przerywac). Niektorzy nie widza w tym nic
    >> dziwnego...
    >
    > podobnie jak z koniecznością czekania po zatrzymaniu aż turbina się
    > wychłodzi. Dlatego kocham stare samochody :)
    >
    Ewolucja panie. Ciesz sie, ze nie musisz palic i gasic w kotle ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 105. Data: 2013-10-14 14:16:56
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Oct 2013 12:13:34 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > On 2013-10-14, masti <g...@t...hell> wrote:
    >>>
    >>> Ale nie musisz jezdzic, wtedy samochod sam za Ciebie rozpocznie
    >>> procedure lejac wiecej paliwa zeby zwiekszyc temperature spalin (tylko
    >>> wskazane jest by mu tego nie przerywac). Niektorzy nie widza w tym nic
    >>> dziwnego...
    >>
    >> podobnie jak z koniecznością czekania po zatrzymaniu aż turbina się
    >> wychłodzi. Dlatego kocham stare samochody :)
    >>
    > Ewolucja panie. Ciesz sie, ze nie musisz palic i gasic w kotle ;-)

    ewolucja składa się głównie ze ślepych uliczek :)



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 106. Data: 2013-10-14 14:24:22
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2013 12:04:04 +0000 (UTC), masti

    > swoją drogą to piękne urządzenie, któ?e zmusza właściciela do jeżdżenia
    > kiedy nie chce :)

    Jeżdżę po Wawie w niekorzystnych warunkach i ani razu przez ponad 5 lat nie
    widziałem konktrolki DPF. O przepraszam, ostatnio widziałem, przypomaniła
    mi o serwisie olejowym bo go przegapiłem (jedną wymianę wstecz, 3 tys.
    przed planem zrobiłem wymianę oleju, przy okazji rozrządu i filtrów --
    przed ruszeniem do Francji). ;P

    Mnóstwo pojazdów z DPFem jeździ, większość użytkowników nawet nie wie że
    taki element ma -- niestety nieliczne problematyczne przypadki, w stosunku
    do ilości pojazdów, pelikany łykające historyjki i je rozprzestrzeniające
    pocztą pantoflową jakie to jest wielkie zło, robią swoje.

    Cóż, nic się na to nie poradzi. :P

    --
    Pozdor Myjk


  • 107. Data: 2013-10-14 14:29:41
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: p...@g...com

    --Jeżdżę po Wawie w niekorzystnych warunkach i ani razu przez ponad 5 lat nie
    widziałem konktrolki DPF.

    podobna dyskusja juz sie tu toczyla wiec napisz moze jakim autem bo w tym konkretnym
    Volvo DPF powinien sie wypalac co 300-900 km ... tak zeby uniknac nieporozumien :-)

    P.


  • 108. Data: 2013-10-14 14:34:37
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2013 05:29:41 -0700 (PDT), p...@g...com

    > podobna dyskusja juz sie tu toczyla wiec napisz moze jakim autem

    Ja jeżdżę ponoć najbardziej problematycznym autem ze wszystkich
    posiadających filtr DPF. Mazda6 CiTD.

    --
    Pozdor Myjk


  • 109. Data: 2013-10-14 14:47:58
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: p...@g...com

    --Ja jeżdżę ponoć najbardziej problematycznym autem ze wszystkich posiadających filtr
    DPF. Mazda6 CiTD. -- Pozdor Myjk

    faktycznie, brzmi przerazajaco:

    Dawka niespalonego paliwa może trafić do oleju (np. w wyniku eksploatacji na krótkich
    dystansach), stąd bagnet w tym silniku ma trzy poziomy - L, F i dodatkowy X. Po
    osiągnięciu krytycznego poziomu X należy niezwłocznie wymienić olej, jazda w takim
    wypadku grozi bowiem "rozbieganiem" silnika i jego zniszczeniem.

    i w ciagu 5-ciu lat nie dolewales plynu czy moze masz wersje bezobslugowa DPF, ktora
    niezbyt przystaje do sytuacji z tym konkretnym Volvo ?

    P.


  • 110. Data: 2013-10-14 14:50:33
    Temat: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2013-10-14 14:29, p...@g...com pisze:
    > --Jeżdżę po Wawie w niekorzystnych warunkach i ani razu przez ponad 5 lat nie
    widziałem konktrolki DPF.
    >
    > podobna dyskusja juz sie tu toczyla wiec napisz moze jakim autem bo w tym
    konkretnym Volvo DPF powinien sie wypalac co 300-900 km ... tak zeby uniknac
    nieporozumien :-)
    >
    > P.
    >
    V50 2006r 2.0 136KM

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: