eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmia › Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <do9hlq1eu584$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <l3gmbu$68a$3@node2.news.atman.pl> <l3gmjk$3pr$22@dont-email.me>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <uf11vxsd0vhf$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <l1xarahwncqo$.dlg@myjk.org>
    <7...@g...com>
    <l3grdu$6me$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <p2y9u705j5qm$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    Date: Tue, 15 Oct 2013 09:25:44 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
    X-Trace: 1381821956 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 29766 83.13.244.130:61262
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2908
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507552
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 15 Oct 2013 00:02:12 -0700 (PDT), p...@g...com

    >> --Nawet to niewiele zmieni, bo te 120tkm nie jest regułą a zaleceniem.
    > nieprawda, 120tkm jest granica po ktorej producent auta umywa rece,

    Tak, producent. Nowego auta. My po pierwsze rozmawiamy o używanym, po
    drugie tylko głupiec będzie wymieniał filtr, gdy ten jest jeszcze sprawny.
    Oczywiście, przekracza się granicę 120 tkm i się tego PILNUJE (oszacować
    nie jest trudno ile jeszcze można przejechać), poza tym mimo wszystko
    zawsze coś wywali na kompie -- trzeba tylko słuchać sygnałów.

    No, chyba że problemem nie jest filtr DPF, a naprzykład walnie turbo i
    silnik się rozbiega -- na to nie ma sygnałów ostrzegawczych na desce, ale
    czasem da się usłyszeć. ;P

    > mozesz oczywiscie jezdzic dalej ale na wlasne ryzyko (na uszkodzenia
    > wynikajace z wypelnienia DPF nie obowiazuje juz gwarancja - patrz link
    > powyzej)

    Możesz wymienić te zagrożenia o ile nie ignoruje się ostrzeżeń?

    > Hans nie wylozy 1000 ojro na nowy DPF

    Nie trzeba wykładać tyle pieniędzy i wymieniać go na nowy. Tlenek ceru
    przemywa się wodą pod ciśnieniem, a jak ktoś sprytnieszy, to nieco chemii
    użyje i się jeszcze mniej namęczy. Za 300 zł netto taką usługę robią z
    wygrzebaniem DPF.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: