  • 91. Data: 2013-06-06 08:33:28
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    [..]
    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

    Podobna sytuacja co z lodówkami w transporcie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 92. Data: 2013-06-06 09:46:21
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-06 00:26, Pszemol pisze:

    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
    To wiele wyjaśnia. Napełnioną drukarkę atramentową należy transportować
    w pozycji poziomej, inaczej mogą być później problemy.

    bors

  • 93. Data: 2013-06-06 11:10:03
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym

    Dla mnie też to jest mało wytłumaczalne. Być może czytając, wyczułem już z
    samego tekstu, jego zakończenie? Wcale nie tak rzadko mi się to zdarza.

    > samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
    > Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

    Albo po prostu, przesyłka, w trakcie podróży, była narażana na obciążenia
    takie, na jakie nie powinna. Np. na niewłasciwą temperaturę, przechowywanie
    w pozycji innej, niż przewidziana i tusz się "przelał", dysze zaschły (i na
    wanience trzeba by je udrażniać). Może paczka byłą rzucana (A znak w typie
    "towar delikatny, nie rzucać"? Tak, wiem, że czasem pocztowcy to olewają)
    Ciek wodny raczej by inaczej się objawił...

  • 94. Data: 2013-06-06 11:16:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową
    > drukarkę oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?)
    > potrafi... ;->

    To było niemiłe...

  • 95. Data: 2013-06-06 12:02:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 00:46:01 +0200, JoteR napisał(a):

    > Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
    > oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

    Nowa ? Refurbished. Z pustymi tuszami.
    I w dodatku nie wiadomo kiedy znow zawiedzie, ani nie wiadomo czemu.

    A "nasiakanie" .. kto wie, moze o to chodzilo. Trzeba bylo nie zalowac
    tuszu i czyscic ?
    Czy podlaczyc stare pojemniki zalane wodka ?

    J.

  • 96. Data: 2013-06-06 15:00:28
    Od: m <m...@g...com>

    On 06.06.2013 00:17, Pszemol wrote:
    > "m" <m...@g...com> wrote in message

    > Mam nadzieję, że waść żartujesz, bo jeśli nie to...

    Nie, nie żartuję ... jeżeli nie żartuję to co?

    p. m.

  • 97. Data: 2013-06-07 01:38:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    > Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > To było niemiłe...

    I do tego niezbyt logiczne, ale cóż zrobić?
    To jest jego unikalny i oryginalny "styl" zachowania...

  • 98. Data: 2013-06-07 01:42:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nowa ? Refurbished. Z pustymi tuszami.
    > I w dodatku nie wiadomo kiedy znow zawiedzie, ani nie wiadomo czemu.

    Dokładnie - żaden interes... nie wiem czemu joter snuje takie insynuacje.
    Chyba czegoś nie doczytał znowu i błędnie wnioskuje...

    > A "nasiakanie" .. kto wie, moze o to chodzilo.
    > Trzeba bylo nie zalowac tuszu i czyscic ?
    > Czy podlaczyc stare pojemniki zalane wodka ?

    No ale przypomnę Ci, że po trzech razach dalej była kupa na papierze
    a poziom tuszu z pełnego zrobił się pusty, więc nie bardzo było jak
    dalej "czyścić". Sam serwis po trzech razach dał spokój i nie kazał
    czyścić 4 raz... Poza tym- oryginalna drukarka i druga z tych przysłanych
    nie "naprawiła" się sama od samego stania. Więc wracam do tezy że
    jeśli nawet symptomy w tych trzech drukarkach były takie same to
    powód/przyczyna tego niedziałania mogła być zupełnie inna u każdej.

  • 99. Data: 2013-06-07 01:47:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik Pszemol napisał:
    > [..]
    >
    > Podobna sytuacja co z lodówkami w transporcie.

    No ale chyba nie jestem pierwszym klientem Epsona któremu
    zaszkodziło obracanie pudełkiem z drukarką w transporcie?

    Powinien chyba być na taką sytuację opracowany scenariusz,
    pytanie typu: czy po otrzymaniu od kuriera potrzymał pan
    drukarkę na biurku w normalnej pozycji conajmniej 24 godziny?
    Tak/Nie :-)

    Poza tym - teoretycznie powinni przysyłać drukarkę z głowicami
    pustymi, tak mi tłumaczył gostek z supportu aby wyjaśnić czemu
    tak znika zawartość tuszów przy pierwszej próbie "czyszczenia"...
    Więc jeśli głowice puste to nie ma co ściekać :-)

    Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
    Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
    niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
    jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
    I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
    6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
    brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
    z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

  • 100. Data: 2013-06-07 01:48:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "borsuk" <b...@a...pl> wrote in message

    > To wiele wyjaśnia. Napełnioną drukarkę atramentową należy transportować w
    > pozycji poziomej, inaczej mogą być później
    > problemy.

    Z tego co się orientuję ta akurat była transportowana pusta,
    tusze były zapieczętowane wysłane obok luzem w pudełku...

    Z tuszami przysłana była w głowicach tylko ostatnia, 3 sztuka.
    Z którą dziś znowu pojawiły się problemy :-(