  • 101. Data: 2013-06-07 01:51:11
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    news:51b051ec$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
    > Albo po prostu, przesyłka, w trakcie podróży, była narażana na obciążenia
    > takie, na jakie nie powinna. Np. na niewłasciwą temperaturę,
    > przechowywanie w pozycji innej, niż przewidziana i tusz się "przelał",
    > dysze zaschły (i na wanience trzeba by je udrażniać).

    Tego wykluczać nie mogę, ale dwie drukarki były przesyłane na pusto,
    trzecia dopiero przyszła z tuszami zainstalowanymi, ekstra "przetestowana".

    > Może paczka byłą rzucana (A znak w typie "towar delikatny, nie rzucać"?
    > Tak, wiem, że czasem pocztowcy to olewają) Ciek wodny raczej by inaczej
    > się objawił...

    Nie było żadnych znaków aby traktować jako delikatny ale drukarka miała
    może 10cm dookoła ochronnej pianki w pudle, więc chyba nic się jej nie
    stało w podróży... no chyba że temperatura lub ciśnienie w samolocie?

  • 102. Data: 2013-06-07 09:49:27
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 7 Cze, 01:47, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > Więc jeśli głowice puste to nie ma co ściekać :-)
    >
    > Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
    > Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
    > niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
    > jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
    > I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
    > 6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
    > brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
    > z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

    Czytam sobie i drapie sie po głowie co może być nie tak.
    Albo mają taką felerną serię i na to nie poradzimy albo w tych
    drukarkach jest coś co powinno być zdjęte a nie jest i zatyka głowice.

    Może zrób pare fotek i podrzuć, bo temat ciekawy. Bo to albo PEBPAC
    albo jakiś problem produkcyjny...

  • 103. Data: 2013-06-07 10:04:26
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-07 01:48, Pszemol pisze:

    > Z tego co się orientuję ta akurat była transportowana pusta,
    > tusze były zapieczętowane wysłane obok luzem w pudełku...
    >
    > Z tuszami przysłana była w głowicach tylko ostatnia, 3 sztuka.
    > Z którą dziś znowu pojawiły się problemy :-(
    Może o te tusze właśnie chodzi? Może zmieniły się parametry atramentu, i
    w nowych dostawach pojemników jest przyczyna pojawiającej się awarii.
    Na początku drukuje na resztkach dobrego atramentu, przechodzi testy, a
    jak się włoży nowy atrament to coś się zatyka i przestaje.
    Może Epson zmienił poddostawcę, albo coś im się źle zmieszało w fabryce?
    O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak
    czarnego atramentu.
    Piotr Dmochowski

  • 104. Data: 2013-06-07 12:12:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał w wiadomości
> [...]
    >a jak się włoży nowy atrament to coś się zatyka i przestaje.
    >Może Epson zmienił poddostawcę, albo coś im się źle zmieszało w

    Wszystko mozliwe, ale wtedy by narzekaly miliony klientow.
    A tu jeden Pszemol, trzy razy ..

    J.

  • 105. Data: 2013-06-07 12:49:07
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Nie było żadnych znaków aby traktować jako delikatny ale drukarka miała
    > może 10cm dookoła ochronnej pianki w pudle, więc chyba nic się jej nie
    > stało w podróży... no chyba że temperatura lub ciśnienie w samolocie?

    To ,że przy czyszczeniu szybko znikał tusz to nic nowego. Testowe tusze
    epsona mają zmniejszoną objętość, więc więc wystarczy puścić kilka razy
    czyszczenie i po tuszach.

  • 106. Data: 2013-06-07 12:49:17
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > mi nagrywarka zaczęła stukać... kupiłem nową, podłączyłem do innego
    > kompa, też stuka... kupiłem 3 kolejne nowe, podłączyłem do laptopa i do
    > innych kompów, stukają... tak więc nie jesteś sam.... tusk zawsze z Tobą...

    A w domu wszyscy zdrowi?

  • 107. Data: 2013-06-07 15:43:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> wrote:
    > O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak czarnego
    atramentu.

    Nie, z oryginalna drukarka problemy sie zaczely od kiepskich wydrukow
    (brakujace linie tekstu) i uznalismy ze konczy sie tusz po wskaznik poziomu
    byl nisko.
    Drukarka jednak nie informowala wtedy uzytkownika w zaden sposob o pustych
    pojemnikach.
    Czarny zostal wiec wymieniony gdy problemy juz byly.
    Ale ta drukarka jest juz w drodze do Epsona gdzies na ciężarowce FedExu,
    wiec nie ma to zbyt duzego znaczenia przy diagnozie drukarki ktora zostala
    u mnie w domu...

  • 108. Data: 2013-06-07 16:26:35
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 15:43, Pszemol wrote:

> [...]
    > wiec nie ma to zbyt duzego znaczenia przy diagnozie drukarki ktora zostala

    A czy ty nie mieszkasz w jakichś ekstremalnych warunkach? Tj. gdzieś na
    pustyni gdzie ziarenka piasku wciskają się w dysze, albo gdzieś na
    wygwizdowie gdzie temperatura spada w nocy poniżej zera i dysze
    zamarzają? Albo jakaś inne heavy duty warunki?

    p. m.

  • 109. Data: 2013-06-07 21:15:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 12:49:17 +0200, Jingiel napisał(a):

    > A w domu wszyscy zdrowi?

    Na tyle zdrowi, by jakichś durnych plików VCF na grupę nie słać...

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 110. Data: 2013-06-07 22:42:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-07 21:15, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Fri, 07 Jun 2013 12:49:17 +0200, Jingiel napisał(a):
    (bla bla).

    > Na tyle zdrowi, by jakichś durnych plików VCF na grupę nie słać...

    Kilka lat temu dostałby opeer z góry na dół,
    ale...

    Obyczaje dobre upadają.

    Włodek