  • 81. Data: 2013-06-05 03:13:39
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
> [...]
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    > Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    > się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    > bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

    Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
    dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
    że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
    na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
    foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

    Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
    mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
    tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
    w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
    zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

    No ale na razie jest OK.
    Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
    sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
    taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
    1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
    minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
    Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

    Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
    FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
    karcie kredytowej... :-)

    Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
    tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
    Porażka... :-(

  • 82. Data: 2013-06-05 08:54:36
    Od: m <m...@g...com>

    On 05.06.2013 03:13, Pszemol wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo? Może
    sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

    p. m.

  • 83. Data: 2013-06-05 08:57:53
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-05 03:13, Pszemol pisze:
> [...]
    > tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    > i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.

    Mnie w sklepie sprzedawca z góry uprzedził, że w zestawie są tusze
    startowe o zmniejszonej pojemności i tylko za to mogę dać minusa Epsonowi.
    Choć, mimo to, trochę już wydrukowałem i mam mniej niż połowę czarnego,
    a kolorów ponad połowę. Ale pewnie wydrukuję jeden arkusz wizytówek i
    czarnego już nie będzie.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 84. Data: 2013-06-05 23:09:12
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message

    > Ty się zając śmiej...
    > Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

    Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał
    "syndrom audiofila", gdzie kable muszą być złocone (osobiście u znajomego
    widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaśnię mu za jakiś
    czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych
    kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia
    "większe, niż skrośne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem
    nawiązania do audiofilii puściłem żarcik, polegający na sparafrazowaniu
    audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił,
    gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić ją
    przy wyjęciu z ryzy i włożyć ją do góry nogami (i pewnie tusz by się
    rozmazywał, pleśniał, warzył się, blaknął), a już jakby wożyć ją tyłem, to
    trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczął drukować w
    odbiciu lustrzanym, czy w negatywie :P
    Bo oczywiście jasne jest, że jeśli papier nie jest specjalnego przeznaczenia
    (np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy
    przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A
    u ciebie to chyba powinno być coś 3-5 $ chyba za ryzę...?
    Powodzenia i weź to na spokojnie.

    PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak
    cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik i
    wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem rację...

  • 85. Data: 2013-06-06 00:02:17
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-05 23:09, Anerys pisze:
> [...]
    > cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik
    > i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem
    A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym
    samym uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
    Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

  • 86. Data: 2013-06-06 00:17:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m" <m...@g...com> wrote in message

    > Tak sobie myślę - a może u Ciebie coś z prądem jest nie halo?
    > Może sąsiad kupił sobie spawarkę i drukarka zaczęła fiksować ... ?

    Mam nadzieję, że waść żartujesz, bo jeśli nie to...

  • 87. Data: 2013-06-06 00:26:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    > A ja tego nie ogarniam zupełnie. Serio. No jak mogą 3 drukarki z tym samym
    > uszkodzeniem trafić się jednemu userowi?
    > Pszemol mieszka na jakiejś żyle, wodnej, nie złota ;)

    Dokładnie rzecz biorąc to były 3 drukarki z tym samym OBJAWEM.
    Przyczyn niedrukowania każdej drukarki nie znamy, może być tak
    że są trzy różne przyczyny, nie?

    Dorzucę Wam jeszcze jednego puzzla:
    wczoraj, w czasie pakowania drukarek do pudełek postanowiłem
    tą pierwszą co przyszła ponownie włączyć aby sprawdzić czy
    przypadkiem poziom tuszów nie jet na tyle wysoki że opłaci się
    z niej zachować tusze przed wysłaniem. Kolorowe i foto miały
    poziom bardzo niski, ale czarny tekstowy miał tak może 1/4
    więc pomyślałem sobie "sprawdzę jak/czy drukuje...".
    Wydrukowany testowy "nozzle pattern" był bardzo dobry i te
    brakujące dwie pierwsze kolumny kresek jakie drukuje drukarka
    czuszem czarnym tekstowym były w porządku!
    Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

  • 88. Data: 2013-06-06 00:46:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

    Że w zamian za zeszłorocznego złoma wycwaniakowałeś od Epsona nową drukarkę
    oraz podrukowałeś sobie za frajer ichnimi tuszami. Polak (?) potrafi... ;->

    JoteR

  • 89. Data: 2013-06-06 08:33:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    [..]
    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)

    Podobna sytuacja co z lodówkami w transporcie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 90. Data: 2013-06-06 09:46:21
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-06 00:26, Pszemol pisze:

    > Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
    > pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
    To wiele wyjaśnia. Napełnioną drukarkę atramentową należy transportować
    w pozycji poziomej, inaczej mogą być później problemy.

    bors