eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetFirma Epson i potyczki z drukarką... › Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.arglkargh.de!newsfeed.fsmpi.rwth-aach
    en.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Date: Tue, 4 Jun 2013 20:13:39 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <kom33u$170$1@dont-email.me>
    References: <ko6fb9$djm$1@dont-email.me>
    <51a6c349$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <ko6g31$her$1@dont-email.me>
    <51a6c723$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kokpus$e5s$1@news.task.gda.pl> <koln02$d2b$1@dont-email.me>
    <51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl> <kolnln$gmp$1@dont-email.me>
    <51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl> <kom1fm$qb5$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Jun 2013 01:09:19 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="154fbb6857a9e96c23ea3cb72d397f4c"; logging-data="1248";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/3kh1i/FxUCtLfZH+4cn3S"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <kom1fm$qb5$1@dont-email.me>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:Q7jD6e5fQztOwowXIX338nxTqS4=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1226429 pl.misc.elektronika:648046
    [ ukryj nagłówki ]

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
    > I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    > komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    > Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    > Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    > co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    > czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))
    >
    > Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))
    >
    > No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    > Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    > się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    > bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

    Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
    dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
    że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
    na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
    foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

    Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
    mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
    tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
    w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
    zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

    No ale na razie jest OK.
    Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
    sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
    taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
    1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
    minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
    Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

    Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
    FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
    karcie kredytowej... :-)

    Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
    tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
    i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
    Porażka... :-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: