eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką... › Re: Firma Epson i potyczki z drukarką... )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news-2.dfn.de!news.dfn.de!eu.feeder.erje.ne
    t!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-
    xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 07 Jun 2013 16:26:35 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130518 Icedove/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką... )
    References: <koln02$d2b$1@dont-email.me> <51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <kolnln$gmp$1@dont-email.me> <51afa8f9$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <51afb56b$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <koodmu$q1d$1@dont-email.me>
    <kopeoh$bdo$1@node2.news.atman.pl> <kor7bh$gs$4@dont-email.me>
    <51b19561$0$1212$65785112@news.neostrada.pl> <koso1o$r2t$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <koso1o$r2t$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <51b1ed9b$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.198.67
    X-Trace: 1370615195 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1459 83.25.198.67:49464
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1226524 pl.misc.elektronika:648142
    [ ukryj nagłówki ]

    On 07.06.2013 15:43, Pszemol wrote:
    > Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> wrote:
    >> O ile pamiętam problemy zaczęły się po tym jak drukarka zgłosiła brak czarnego
    atramentu.
    >
    > Nie, z oryginalna drukarka problemy sie zaczely od kiepskich wydrukow
    > (brakujace linie tekstu) i uznalismy ze konczy sie tusz po wskaznik poziomu
    > byl nisko.
    > Drukarka jednak nie informowala wtedy uzytkownika w zaden sposob o pustych
    > pojemnikach.
    > Czarny zostal wiec wymieniony gdy problemy juz byly.
    > Ale ta drukarka jest juz w drodze do Epsona gdzies na ciężarowce FedExu,
    > wiec nie ma to zbyt duzego znaczenia przy diagnozie drukarki ktora zostala
    > u mnie w domu...

    A czy ty nie mieszkasz w jakichś ekstremalnych warunkach? Tj. gdzieś na
    pustyni gdzie ziarenka piasku wciskają się w dysze, albo gdzieś na
    wygwizdowie gdzie temperatura spada w nocy poniżej zera i dysze
    zamarzają? Albo jakaś inne heavy duty warunki?

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: