  • Data: 2013-06-10 18:46:13
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:1mycuua0hbwp$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...
    > Dnia Sun, 9 Jun 2013 10:57:34 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Sprawdzić product number jest zbyt ciężko?

    Sam mi powiedz czy jest trudno: na nalepce jest kod paskowy
    a pod nim numer 1590595, obok opis INK CART CYAN T273220.

    To jest na tym który przyszedł w sobotę. Te które były wrzucone
    do drukarki nie mają ŻADNYCH naklejek, żadnych kodów paskowych
    i żadnych opakowań poza przeźroczystą folią - z czym porównać mam?