  • Data: 2009-02-16 21:23:27
    Temat: Re: Firewire - USB
    Od: "JR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> :

    > Byc moze.
    > Porozmawiajmy jak juz bedzie...
    >
    > Ale Firewire800 _juz_ jest. Od 6 lat conajmniej.
    >
    > Teraz wchodzi Firewire 1600 i 3200
    >
    > A docelowo ma byc Firewre 6400. Ale to takie samo 'prawdopodobne' jak z
    > tym USB 3.

    jasne, jasne -- pamiętam jak ok. 2001 roku kupowałem PC z właśnie
    wchodzącymi pierwszymi portami USB2.0; dziś mam trzy kompy
    w których jest w standardzie na płytach głównych USB2.0 i tylko jednego
    z nich, notka mającego też ad hoc Fire-Wire;

    z USB2.0 korzystam codziennie podłączając przezeń ok. dziesiątki różnych
    urządzeń; do Fire-Wire "wytkam" tylko kamerę D8;
    biorąc pod uwagę kompatybilność w dół dla istniejących już urządzeń,
    łatwo przewidzieć dalszy rozwój sytuacji na rynku

    nie zauważyłem, abyśmy byli w sporze w tej dyskusji :)))

    --
    pzdr.
    JR