  • Data: 2009-06-30 14:42:00
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4a4a1c06$1@news.home.net.pl...

    > Easy, powiedz ze teraz zartujesz prawda? nie znamy sie osobiscie, nie wiem
    > czy masz dzieci czy nie (ja nie mam) ale zapytaj sie moze swoich rodzicow
    > jakby sie czuli tracac dziecko w taki sposob.
    Mam i dlatego wiem ze kasa nie zastapi ich.. chyba ze na krzywdzie jednego
    dziecka chciałabym zapewnic przyszlosc pozostałej dwójce... ale sorki dla
    mnie to mocno naciagane...

    Wyrok pokazuje
    > tylko ze Pansto i juego sluzba jest nieskuteczne w pewnych obszarach.
    > Urzednik panstwowy to przyznaje - nie mowi nic o tym czy mial strzelac czy
    > nie, czy mial stzrelac zeby zabic czy tez zeby postarszuyc. Mowi tylko o
    > tym, ze stala sie rzecz straszna (jak straszna to juz sie dowiesz od
    > rodzicow) i za taka strate rodzinie nalezy sie zadoscuczynienie.

    no ale dlaczego. tego nie moge zrozumiec. zadoscuczynienie za to ze sie nie
    zatrzymał do kontroli????? jeszcze raz powtarzam dla mnie to chore. Gdyby
    był mezem i jedynym zywicielem rodziny, to moze jeszcze jestem w stanie
    zrozumiec, bo dzieci nie beda miały za co zyc.. ale dlaczego rodzice?

    Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    > jak pokazuje ten przypadek czasem rowniez przed swoimi wlasnymi bledami.
    > Pomysl jak beda sie czuli Ci rodzice za 30 lat wiedzac o tym, ze mieli
    > kiedys kochanego syna, ktor coprawda popelnil blad, ale mieli nadzieje ze
    > przyjedzie z wnukami na swieta czy posiedzi w ogrodku z nimi.
    moze powinni pomyslec ze zle wychowali dziecko, bo jezdziło bez wymaganych
    dokumentów i sami sa sobie winni?

    > Teraz juz wiem, ze zartujesz. Niech od razu Policja zaskarzy sama siebie
    > ze pozwolila na to by obywatel nie umieral ze strachu na sam widok
    > policjanta?

    Widzisz i dochodzimy do sytuacji gdzie policja powinna zaczac bac sie
    swojego cienia.
    jedzie potencjalny bandyta ( przypomnijmy ze to było w czasie kiedy był
    napad na bank. )a my go po prostu puscimy bo sie boimy ???
    to w ogole zlikwidujmy policje bo i tak nas nikt nie obroni.. paranoja.
    Jak juz ktos wspomniał, Policja u nas ma za małe prawa.
    Jestem za tym by takie zachowania pietnowac. Jestem za tym by tatuowac
    pijanym kierowcom znak na czole ze sa potencjalnymi zabójcami. Jestem za tym
    zeby stosowac bardzo wysokie kary wobec osob, ktore jezdza pojazdami bez
    waznego Prawa Jazdy.
    Tak jestem inna. Nie miesci mi sie to w głowie olewanie Policji.
    Swieta nie jestem, daleko mi do tego, ale potrafie ponosic konsekwencje
    swojego zachowania.
    i tylko o tym mówie...

    chłopak równie dobrze mógł oberwac rykoszetem.. przypadek ale gdyby sie
    zatrzymał NIKT nie uzyłby broni...

    --
    Easy
    Zielona Dziura