  • Data: 2009-06-30 14:38:43
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
    > latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
    > zatrzymac/unieszkodliwic.
    Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie
    pozajaczkowalo z tym strzelaniem. Skoro tak to dlaczego karabiny
    snajperskie nie strzelaja seriami? IMHO ogien ciagly prowadzi sie w celu
    "przygwozdzenia" przeciwnika do ziemi ew. oslony a nie celem eliminacji
    przeciwnika. Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale
    strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12
    strzalow jeden po drugi tak szybko by tylko przyrzady mi sie zgraly z
    tarcza a jakie mam wyniki gdy strzelam mierzac kazdorazowo. nie jestem
    snajper ale wstydzic sie nie musze i w zyciu nie zgodze sie z Twoja teza
    o wiekszej latwosci trafienia ogniem ciaglym niz pojedycznym.
    Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy
    teorie:)
    --
    Qlfon, Kraków