  • 41. Data: 2009-06-30 11:49:02
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090630133554.6cf27b97.sqeeb@internet.communit
    y...

    > Ciekawe jak Ci wszyscy obrońcy policmajstrów gadaliby gdyby ten
    > motocyklista
    > to była wasza rodzina. No ciekawe...

    "a co by bylo gdyby tam przechodzila panska matka, tylko niech mi pan nie
    mowi ze matka siedzi z tylu"

    a co by bylo gdyby policjant nie strzeli, a on uciekajac stracilby panowanie
    nad motocyklem i wpadl w idaca chodnikiem wycieczke przedszkolna zabijajac
    np 3 dzieci?

  • 42. Data: 2009-06-30 11:50:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 13:45:02 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    > dnie

    > Ustawić 3 radiowozy jeden przy drugim?
    > Przecież po zielonym nie będzie zapieprzał niewiadomo ile, a wtedy moga
    > nawet strzelac bez wyszkolenia...

    Zaraz usłyszysz, że przecież policja jest biedna i ma ograniczone
    środki, a 9 mm Para to tylko ~70 gr/sztuka.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 43. Data: 2009-06-30 11:51:18
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:47:05 +0200
    szerszen wrote:

    > moze tak, moze nie

    Ale NA PEWNO miałby większe szanse na przeżycie niż po kulce.

    Pogdybać to i ja moge.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 44. Data: 2009-06-30 11:51:50
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    n...@s...com napisał(a) :
    > On Tue, 30 Jun 2009 09:06:10 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Jak dla mnie to pieprzenie bo celnie strzelac z broni krotkiej do
    > uciekajacego motocykla przy nerwach jak to na sluzbie po napadzie, to
    > raczej tylko policjanci z majami umiom.

    Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    nabierasz prawidłowych odruchów. Uwierz. To się da zrobić z każdym, wymaga
    jednak czasu i pieniędzy na amunicję.

    Z racji tego że zdażyło mi się pracować z byłymi mundurowymi z poprzedniego
    systemu, wiem co mówię. I to nie z opowieści, ale też z obserwacji.

    Pozdr
    Wieca

  • 45. Data: 2009-06-30 11:52:44
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:47:34 +0200
    trud wrote:

    > Model policji amerykańska.

    Weź swój paszport.

    Widzisz tego orzełka na okładce? Tu jest Polska, nie hameryka.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 46. Data: 2009-06-30 11:54:26
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:50:34 +0200
    de Fresz wrote:

    > Zaraz usłyszysz, że przecież policja jest biedna i ma ograniczone
    > środki, a 9 mm Para to tylko ~70 gr/sztuka.

    Ta.

    Tacy odważni do strzelania, a mi całą noc z niedzieli na poniedziałek pod
    oknem banda osiedlowa morde piłowała. Jakoś nie było chętnych do strzelania.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 47. Data: 2009-06-30 11:57:09
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 13:51:50 +0200, "Wieca" <w...@p...onet.pl> said:

    > Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    > nabierasz prawidłowych odruchów. Uwierz. To się da zrobić z każdym, wymaga
    > jednak czasu i pieniędzy na amunicję.

    Dodam - średnio wagon amunicji na głowę. Jak na razie dopiero od
    niedawna udaje się zapędzić większość funkcjonariuszy do odbycia 2
    obowiązkowych strzelań rocznie. A i tak czasem jest to po prostu
    podbicie papierka po znajomości.

  • 48. Data: 2009-06-30 11:58:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Rozróżniasz różnicę między przestępstwem a wykroczeniem?

    a od kiedy to napasc na policjanta jest wykroczeniem?

    kiedy nastapila nowelizacja kodeksu karnego?

  • 49. Data: 2009-06-30 11:58:55
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:49:02 +0200
    szerszen wrote:

> [...]
    > nad motocyklem i wpadl w idaca chodnikiem wycieczke przedszkolna zabijajac

    Patrząc po tym co się dzieje, kto ucieka przed sreberkiem i kogo
    koniec z końcem SZCZĘŚLIWIE(bez ofiar smiertelnych w ludziach) zatrzymują,
    to raczej by tej babci na chodniku nie zabił.

    A skoro chcesz gdybać, to proszę bardzo:

    A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być
    karany za wykroczenia, ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów,
    rano zjawił się jego kolega który mu na chwile motocykl pozyczyl(zeby
    sie przejechal) no a jak zobaczyl blokade od razu pomyslal ze bedzie
    karany i z roboty nici no to co mial zrobic? Sam bym pewnie tez spierdolil
    w takiej sytuacji, chociaz nie wiem.

    Proponuje od razu wprowadzic bron palna dla wszystkich jak w usa.

    Skończą się problemy z kradnięciem radia z samochodu, złodziejowi się
    na miejscu przestrzeli obie ręce i po kłopocie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 50. Data: 2009-06-30 11:59:41
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:58:40 +0200
    szerszen wrote:

    > a od kiedy to napasc na policjanta jest wykroczeniem?
    >
    > kiedy nastapila nowelizacja kodeksu karnego?

    Napaść na policjanta?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb