  • 51. Data: 2009-06-30 12:00:46
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090630135118.9366a039.sqeeb@internet.communit
    y...

    > Pogdybać to i ja moge.

    wlasnie to robisz

  • 52. Data: 2009-06-30 12:01:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:qtsj45t8s0jo7k1nos5ha4bcbgqs67ude8@4ax.com...
    > Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
    > latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
    > zatrzymac/unieszkodliwic.
    No w sumie mogli postawic tam ckm, nie? Wiecej pociskow, latwiej trafic i
    zatrzymac.
    Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 53. Data: 2009-06-30 12:02:59
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:00:46 +0200
    szerszen wrote:

    > wlasnie to robisz

    Nie.

    Napisałem, że motocyklista miałby realne szanse na przeżycie, gdyby
    najpierw się wypierdolił z tym przecinakiem, a potem go 'unieszkodliwiono',
    niż gdy go najpierw 'unieszkodliwiono' a potem się wypierdolił.

    No chyba mi nie wmówisz, że trup na motocyklu jest tak samo zdolny
    do kierowania pojazdami jak żywy człowiek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 54. Data: 2009-06-30 12:03:23
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 13:51:50 +0200, "Wieca" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    >nabierasz prawidłowych odruchów. Uwierz.

    Jak mnie mon poprosil o wspolprace to strzelalismy conajmniej raz w
    tygodniu, jak w okolicy zaczely sie napady na wartownikow z zaborem
    broni to na wartach sporo chlopakow strzelalo przypadkiem, z nerwow,
    bez sensu.
    A ze sie da ? Jasne, takich ludzi sie daje do poddodzialow
    antyterrorystycznych a nie do szlifowania kraweznika w Koziej Wolce.
    Bo w Koziej Wolce blokada sie zdarza raz na stulecie i szkoda tracic
    dobrych ludzi na takie stanowiska.

    Pozdr
    newrom
    PS. nie twierdze ze ten policjant to on byl dobrze wyszkolony, tylko
    tak mi sie ciagle przypomina ze wystarczylo pociagnac seria slepakow
    nad glowami wosjka zebysmy se w tarcze nie mogli trafic.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 55. Data: 2009-06-30 12:04:06
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:01:38 +0200
    BartekGSXF wrote:

    > No w sumie mogli postawic tam ckm, nie? Wiecej pociskow, latwiej trafic i
    > zatrzymac.
    > Ale to dosc radykalny sposob na zatrzymanie.

    Ale za to jaki skuteczny.

    Taśma amunicji na jednego zatrzymanego motocykliste.

    A rozrzut... większy jak drzwi od stodoły.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 56. Data: 2009-06-30 12:04:12
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:51:50 +0200, Wieca <w...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Nieprawda. Wystarczy prawdziwe szkolenie - czyli takie podczas którego
    > nabierasz prawid?owych odruchów. Uwierz. To sie da zrobiae z ka?dym,
    > wymaga jednak czasu i pieniedzy na amunicje.

    Ta, w Stanach wydali mnóstwo kasy i amunicji na szkolenie policjantów
    i uzyskali niesamowity sukces, przeciętny policjant w strzelaninie z
    bandytami ma celność 25%, a nie tak jak 20 lat temu 19%.

    (Żeby nie było, bandyci to mają coś rzędu 11%)

    http://www.virginiacops.org/Articles/Shooting/Combat
    .htm

    Wyszkolenie człowieka żeby w sytuacji stresowej strzelał celnie z broni
    palnej nie pozostawia wiele czasu na naukę czegokolwiek innego. A głównym
    zadaniem przeciętnego policjanta nie jest strzelanie przestępcom w głowę.

    Od tego są oddziały specjalne. :-)

    > Z racji tego ?e zda?y?o mi sie pracowaae z by?ymi mundurowymi z
    > poprzedniego systemu, wiem co mówie. I to nie z opowie?ci, ale te? z
    > obserwacji.

    Wiadomo, za poprzedniego systemu to pojedynki strzeleckie z bandytami
    na ulicach miast trafiały się co tydzień.

    > Wieca
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 57. Data: 2009-06-30 12:04:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > A może chłopak chciał zostać instruktorem/egzaminatorem i nie mógł być
    > karany za wykroczenia,

    wiec lepiej byc ukaranym za ucieczke?
    chcialbyc egzaminatorem i nie mial uprawnien, dobry jestes, prawie jak
    sapkowski ;)

    > ale był zagorzałym miłośnikiem jednośladów, rano zjawił się jego kolega
    > który mu na chwile motocykl pozyczyl

    ja tez lubie motory, jak mam okazje i dobra dusza pozyczy, to pojezdze, ale
    w razie kontroli bym sie zatrzymal, ot chocby dlatego ze lepiej dostac
    mandat niz stracic zycie albo zdrowie, dostac pajde za ucieczke, albo
    rozwalic komus motor

    > Proponuje od razu wprowadzic bron palna dla wszystkich jak w usa.

    a o ktorym stanie konkretnie piszesz?

  • 58. Data: 2009-06-30 12:05:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niepoinformowanie policjantow kogo maja kontrolowac. Brak lacznosci
    > pomiedzy radiowozami. Wszystko masz w guglu.

    o ile mnie pamiec nie myli, to byli poinformowani i dlatego lwasnie chcieli
    jego skontrolowac, bo pech chcial, ze ci co napadli na bank ucieli
    motocyklem

  • 59. Data: 2009-06-30 12:05:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Większość osób mających pojęcie o sytuacjach w jakich można użyć broni ma
    > odmienne zdanie, ale z solidarnością zawodową i "dobrem społecznym" ciężko
    > wygrać.

    i dlatego wiekszosc policje ma w dupie

  • 60. Data: 2009-06-30 12:06:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Napaść na policjanta?

    widze ze nawet nie wiesz do konca o czym piszesz