  • 31. Data: 2009-06-30 11:40:44
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 13:26:17 +0200, Sqeeb <s...@i...community>
    wrote:

    >Jakby trafił w opone, to chłopak by przeżył.

    Wezze mi napisz na prv jakie numerki padna w najblizszym losowaniu
    duzego lotka.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-06-30 11:41:53
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > To w którym momencie policja popełniła błąd?
    > Było zagrożenie? Było. Podejrzany prowokował? Prowokował. Rozumiem, że
    > odszkodowanie dla ofiary się należy - bo okazała się niewinna, ale czy
    > rzeczywiście policja popełniła bład? Wg mnie - nie. Po prostu niekorzystny
    > splot wydarzeń.
    Nieumiejetne umiejscownienie blokady - na poboczu w cieniu drzew.
    Niepoinformowanie policjantow kogo maja kontrolowac. Brak lacznosci pomiedzy
    radiowozami. Wszystko masz w guglu.
    No i najpowazniejszy - niewyszkolenie odpowiednie samych funkcjonariuszy.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 33. Data: 2009-06-30 11:42:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 13:35:54 +0200, Sqeeb <s...@i...community> said:

    > co to była za blokada, że
    > był w stanie pojechać dalej, co? Rozciąga się kolczatkę, przednie
    > koło przejdzie, drugie już nie,

    Nie da się. Przepisy zabraniają naszej policji używać kolczatki do
    zatrzymywania motocykli.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 34. Data: 2009-06-30 11:44:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 13:07:01 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > i o to wlasnie chodzi, ze wyrok nie jest za to ze uzyl broni, bo mial
    > do tego prawo i uzyl jej zgodnie z procedura,

    Większość osób mających pojęcie o sytuacjach w jakich można użyć broni
    ma odmienne zdanie, ale z solidarnością zawodową i "dobrem społecznym"
    ciężko wygrać.

  • 35. Data: 2009-06-30 11:45:02
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:42:44 +0200
    de Fresz wrote:

    > Nie da się. Przepisy zabraniają naszej policji używać kolczatki do
    > zatrzymywania motocykli.

    Ustawić 3 radiowozy jeden przy drugim?
    Przecież po zielonym nie będzie zapieprzał niewiadomo ile, a wtedy moga
    nawet strzelac bez wyszkolenia...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 36. Data: 2009-06-30 11:45:58
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 13:40:44 +0200
    n...@s...com wrote:

    > Wezze mi napisz na prv jakie numerki padna w najblizszym losowaniu
    > duzego lotka.

    Po co? Ja nie lubie sie dzielić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 37. Data: 2009-06-30 11:47:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Jakby trafił w opone, to chłopak by przeżył.

    moze tak, moze nie

    > A samego zachowania motocyklisty nie popieram, ale nie wiemy i
    > nie dowiemy się w jakim stanie był, co myślał itd. On też nie był
    > wyszkolony do pracy w stresie ;P

    ale co to kogo obchodzi, jechal na motocyklu bez uprawnien swiadomie
    dokonujac wykroczenia, musial sie liczyc z tym ze policja moze go chciec
    zatrzymac, wiec zapewne planowal ucieczke, bo myslal ze sie uda, w koncu on
    kozak na motorze, niestety kozakowanie dla niego i reszty ludzi z tym
    zwiazanych zakonczylo sie jak sie zakonczylo, sam sobie na to zapracowal

  • 38. Data: 2009-06-30 11:47:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > zatrzymac a nie zabic
    http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,3584775.html
    To sobie przeczytaj.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 39. Data: 2009-06-30 11:47:34
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 13:30:00 +0200, Sqeeb napisał(a):

    > Dosyć śmiałe stwierdzenie o osobach noszących broń palną.

    Model policji amerykańska.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 40. Data: 2009-06-30 11:48:02
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > Po to sie uzywa broni maszynowej zeby nie strzelac pojedynczo, seria
    > latwiej trafic. A strzela sie po to zeby trafic i
    > zatrzymac/unieszkodliwic.

    W miescie, z ludzmi dookola? Romciu, jak widac, nikt z Twych bliskich nie
    dostal wiorem tam gdzie drwa sie rabalo. Mozna to wszak zastapic odrobina
    wyobrazni ktorej zabraklo "im". Ciebie nie podejrzewalem

    > Nie dostala kulki jesli mnie pamiec nie myli.

    To fakt. Taki sam jak to ze jesli mnie pamiec nie myli, szczeniak dostal
    czape ze probe ucieczki przed kontrola drogowa.

    > Sprawdzic czy nie ksionc!

    Przyda sie: skoro garsciami siejemy milosc i wybaczenie dla glupoty
    panoszacej sie na pograniczu zycia i smierci to czas uniewinnic lekrzy
    szykanowanych za operowanie w stanie wskazujacym lub usuwajacych nie te
    nerke, a co se zalowac. Tych co bekneli tak za duzo znow nie ma... Oj, cos
    mie pod ziobrem dzgnelo.

    Ciekawe ze do bandytow jakos tak strach dzielnym polucjantom strzelac, do
    bezbronnych latwiej chyba sie celuje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj