  • 221. Data: 2009-07-01 21:47:57
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: zcxz <v...@p...onet.pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Nie da sie kogos potracic motocyklem i pojechac dalej. Raczej malo
    > prawdopodobne, ze chlopak probowal.
    otoz sie da - rok temu w ten sposob zostala potracona w Wawie na
    Zoliborzu moja kolezanka. Gdyby nie lekarz i ratownik, ktorzy byli
    swiadkami i udzieli natychmiast pomocy, dziewczyna by zeszla.
    Dziewczyna ponad miesiac lezala w szpitalu, a do tej pory ma problem z
    ledwie co poskladana noga.
    Xhuj uciekl i niestety go nie zlapano :(

    --
    zcxz

  • 222. Data: 2009-07-02 04:24:41
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):

    > Pierdolisz Misiek. Zabiłeś kogoś w życiu? Widziałeś jak ktoś kogoś przy
    > Tobie zabija? Kłapać mordą to każdy potrafi. Jakbyś był w jakiejkolwiek
    > sytuacji o której tu mowa to byś się zesrał i z faceta by się zrobiło gówno.

    Ty, rozumiem, miales juz okazje i zabic i troszke sie poprzygladac? Bo
    inaczej nie napisal bys chyba czegos takiego:

    Grzybol napisał(a):
    > [...]Gdybym był ojcem tego chłopaka,
    > gwarantuję, że bym chuja odnalazł i zabił.

    Mialem ci napisac, abys nie dawal tak pochopnie gwarancji. Jednak w tej
    sytuacji nie bede sie wychylal.

    BTW Moglbys troszke przytemperowac swoj jezyk? :)

  • 223. Data: 2009-07-02 06:39:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h2hcrd$dnc$1@news.onet.pl...
    > Ty, rozumiem, miales juz okazje i zabic i troszke sie poprzygladac?

    Tam nie musi być 'i', może jest 'lub'.

    > Bo inaczej nie napisal bys chyba czegos takiego:

    Skąd taki wniosek? Aż tak prosty masz łeb?

    > Mialem ci napisac, abys nie dawal tak pochopnie gwarancji. Jednak w tej
    > sytuacji nie bede sie wychylal.

    Że niby i Ciebie bym zabił? Formułujesz wniosek jak tępak lub gówniarz. A
    chciałeś tylko zabłysnąć.

    > BTW Moglbys troszke przytemperowac swoj jezyk? :)

    Nie mógłbym. Jak Ci to przeszkadza - do wora. Żegnam.

    --
    Grzybol

    P.S. Przetrzyj trochę okulary, nie krzycz tak w nocy jak inni śpią i nie pij
    tyle. W domu też tyle pijesz?

  • 224. Data: 2009-07-02 06:47:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zabiłeś kogoś w życiu?

    a czytac cie nauczyli?
    skladac literki do kupy napewno, ale rozumiec to co czytasz to juz zawalili
    sprawe

    a czy ja gdzies pochwalam zabijanie, albo zabicie jego, pisze tylko ze sam
    na to zapracowal, z pelna swiadomoscia zignorowal zatrzymujacego go
    policjanta, bo myslal ze mu sie uda, niestety dla niego nie udalo mu sie

  • 225. Data: 2009-07-02 06:48:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zcxz" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Xhuj uciekl i niestety go nie zlapano :(

    no co ty, przeciez chlopaki pisza ze sie nie da, pewnie jej i swiadkom
    wydawalo sie ze to byl motor, to napewno byl samochod

  • 226. Data: 2009-07-02 06:54:01
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, ale za czyny doroslego czlowieka odpowiada on sam. Jak
    > przekroczysz dozwolona predkosc to tez tlumaczysz sie miskom zlym
    > wychowaniem przez rodzicow?

    a czy ja mowie ze nie odpowiada on sam, ale rodzice wychowuja swoje
    dzieciaki przekazujac im pewne wartosci, i to jak sie te dzieciaki w
    doroslym zyciu zachowuja w duzej mierze zalezy wlasnie od wychowania, tutaj
    najwyrazniej zabraklo przekazania pewnych elementow i o to mi tylko chodzi

    > A ilu rzeczy zakazywali Ci rodzice a Ty je robisz? tez Cie zle wychowali?

    w kwestii interakcji z innymi ludzmi postepuje tak jak mnie wychowano :)
    do kontroli sie zatrzymuje

    > Ja go nigdzie nie obwiniam.

    ty konkretnie moze nie, ale czesc jak najbardziej tak

    > Juz w tym watku pisalem - jesli nie jest gotowy poniesc konsekwencji
    > swojego wyboru zawodu - niech zostanie piekarzem lub ksiedzem. Nikt mu nie
    > kazal isc do Policji.

    to ze ktos idzie do policji, nie oznacza ze bedzie strzelal do ludzi, a to
    czy jestes w stanie bez konsekwencji psychicznych dla siebie kogos zabic,
    dowiesz sie dopiero po fakcie, zadne testy tego nie sprawdza

  • 227. Data: 2009-07-02 06:55:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości

    > zapoznanie się z tematem, jak powinna wyglądać prawdziwa blokada drogi,

    ale co to ma za znaczenie, nie zatrzymal sie na wezwanie, jakby to zrobil,
    zylby do dzis

  • 228. Data: 2009-07-02 06:59:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > sam na to zapracowal, z pelna swiadomoscia zignorowal zatrzymujacego go
    > policjanta, bo myslal ze mu sie uda, niestety dla niego nie udalo mu sie

    Piszesz, że bardzo dobrze że go zabił jakiś tępy skurwysyn. Niby dlaczego
    jakiś jebany tępak policjancina ma prawo do zabijania ludzi? Winnych czy też
    niewinnych? Może od razu zlikwidować sądy, dać policjancinom licencje na
    zabijanie i niech wymierzają sprawiedliwość? Chłopcze, masz idiotyczne
    spojrzenie na życie. Widać, że tak naprawdę to w dupie byłeś i gówno
    widziałeś. A inetrnet i grupy tak mają: tu zabłysnąć chce każdy baran... i
    nie odpisuj że ja też - jestem tu na innych prawach.

    --
    Grzybol

  • 229. Data: 2009-07-02 07:25:53
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Grzybol pisze:

    az se wlazlem zobaczyc z kim tak chlopaki zawziecie dyskutują..

    > widziałeś. A inetrnet i grupy tak mają: tu zabłysnąć chce każdy baran... i
    > nie odpisuj że ja też - jestem tu na innych prawach.

    Ty tu nie masz zadnych praw. Tlumaczyles sie ze to taka gra byla, zeby
    sie dostosowac do innych na grupie. Ale nieprawda, jestes zwyklym
    debilem i tego sie udawac nie da.

    PEES: cały czas jestes w worze mimo ze Ci sie wydaje inaczej.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 230. Data: 2009-07-02 07:26:46
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > doroslym zyciu zachowuja w duzej mierze zalezy wlasnie od wychowania,
    > tutaj najwyrazniej zabraklo przekazania pewnych elementow i o to mi

    Pewnych elementow - zawsze znajdziesz jakis element, o ktorym nie bylo
    mowy. Rodzice w tym przypadku nie maja nic do tego. Gdyby chlopak mial
    14 lat mogliby podpadac pod "brak opieki" czy cos takiego. PO 18
    urodzinach wara od rodzicow. Wina moze byc wszedzie, rowniez w tym ze w
    naszym spoleczenstwie cwaniactwo, kozakowanie i robienie w konia urzedow
    i sluzb panstwowych ma dluga tradycje i duze poparcie spoleczne. A to
    juz nie wynika tylko z wychowania tylko z caloksztaltu srodowiska w
    jakim siw wychowujemy.

    > w kwestii interakcji z innymi ludzmi postepuje tak jak mnie wychowano :)
    > do kontroli sie zatrzymuje

    Pytalem ile rzeczy, ktore Ci rodzice zakazywali Ty swiadomie robisz.

    > to ze ktos idzie do policji, nie oznacza ze bedzie strzelal do ludzi, a
    > to czy jestes w stanie bez konsekwencji psychicznych dla siebie kogos
    > zabic, dowiesz sie dopiero po fakcie, zadne testy tego nie sprawdza

    Wrecz przeciwnie: na szkolce policyjnej kazdy bez wzgledu na to jakie w
    przyszlosci w Policji obejmie stanowisko ma szkolenie strzeleckie. nie
    po to by straszyc golebie. Bedzie nosil bron i byc moze przyjdzie taki
    dzien ze bedzie jej musial uzyc. jesli sobie z tym nie radzi to hniech
    nie zaklada,z e taki dzien nie nadejdzie bo gdy nadejdzie on/ona
    popelnia blad ktory moze byc b. kosztowny (w kazdym tego slowa znaczeniu).

    --
    Qlfon, Kraków