  • 211. Data: 2009-07-01 13:35:04
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-01 14:23:51 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > de Fresz 12 metrow czy pincet czy jeden, jakie to...
    >
    > Pomysl czy w zywego czlowieka tez bys tak celowal jak w kartonik IPSC.

    Ja? Ni wuja nie wiem, bo to taki rodzaj sytuacji, że się nie przekonasz
    co dasz radę zrobić, dopóki nie spróbujesz. I myślę, że w takim samym
    stopniu to dotyczy również moich szacownych kolegów ze strzelnicy, co
    to wystrzelali już po wagonie amunicji i komarowi potrafią lewe jajo
    odstrzelić. Są metody szkolenia strzelania pod wpływem stresu, ale to
    tylko symulacje - najlepsze co da się zrobić w warunkach
    laboratoryjnych, gwarancji że równie pięknie zadziała w rzeczywistości
    - nie ma żadnych. Podobnie jak z paroma mistrzami kung-fu czy innego
    boxu, co dostali wpierdol od menela na ulicy.
    Dlatego jestem zwolennikiem aby policja (czy jakiekolwiek inne służby w
    czasach pokoju) sięgały po broń tylko w sytuacjach ostatecznych.
    Postulowanie wymuszania szacuneczku za pomocą broni palnej, zakrawa dla
    mnie tęsknotą za państwem policyjnym.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 212. Data: 2009-07-01 13:46:30
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 21:51:10 +0200, Grzybol napisał(a):

    > ...Kurwa, kto tu jeszcze chwali ten pojebany kraj???

    A kto chwali?

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 213. Data: 2009-07-01 16:07:04
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    szerszen pisze:

    > nastepny
    > a kiedy do ciebie dotrze ze to nie bylo tylko nie zatrzymanie sie do
    > kontroli, ale rowniez napasc na policjanta, bo koles probowal go
    > staranowac motocyklem?
    Kolego,
    udzielasz się w tym wątku w każdym możliwym miejscu powtarzając gdzieś
    zasłyszane teorie, które nie mają pokrycia z rzeczywistością. Pojęcia
    pewnie większego o samej sprawie nie masz (Twoje zdziwienie że policjant
    i motocyklista są z jednej miejscowości, a choćby w krótkiej migawce z
    Wiadomości była informacja, że policjanta przeniesino słubowo w inne
    miejsce- pomyśl dlaczego), powtarzasz jak mantrę słowo blokada (polecam
    zapoznanie się z tematem, jak powinna wyglądać prawdziwa blokada drogi,
    a jaka była w tym miejscu), wreszcie osławione usiłowanie przejechania-
    tak twierdzi tylko policjant, będący stroną w sprawie, brak świadków,
    dowodów. Można by mnożyć wątpkiwości, polecam lekturę precli z czasu gdy
    do zdarzenia doszło, mógłbyś się podedukować, podpowiem sierpień 2006.
    Prezentujesz zachowanie godne rasowego polityka, rzucić zlepek wybranych
    i pasujących do własnej teorii faktów i mitów, gdy oponent w jednym
    miejscu pokaże dokumenty świadczące o innym przebiegu wydarzeń, biegnie
    się do innej stacji radiowo-telewizyjnej by udzielać się w niezmienionej
    postaci.

    --
    AL F650 & LC4

  • 214. Data: 2009-07-01 16:09:49
    Temat: Re: [OT] Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr May" <p...@r...pl> wrote
    > WIADRO pisze:
    > [cut] lista państw
    >
    > tej, ale o co Ci chodzi ?

    Odkryl Ctrl+C Ctrl+V
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 215. Data: 2009-07-01 16:50:48
    Od: Piotrek77 <p...@g...com>

    On 30 Cze, 14:07, Arex <a...@g...com> wrote:
    > Nie mam pojecia czy strzelales kiedys z broni automatycznej.
    (ciach)
    > Tak wiec zapewniam Cie ze trafic np w opone motocykla jest cholernie
    > trudno.

    Dodaj, ze jadacego motocykla...

    Wreszcie pierwsza mądrzejsza wypowiedz na temat broni. Moze gdyby
    polcjant wystrzelal na strzelnicy wiadro amunicji tygodniowo...

    pozdrawiam

    Piotrek77

  • 216. Data: 2009-07-01 17:57:30
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > dla mnie malolat
    >
    > a poza tym, przyslowie o tym ze czym skorupka za mlodu nasiaknie tym na
    > starosc traci, jest ci znane?

    Owszem, ale za czyny doroslego czlowieka odpowiada on sam. Jak
    przekroczysz dozwolona predkosc to tez tlumaczysz sie miskom zlym
    wychowaniem przez rodzicow?

    > a czy ja chce skazywac rodzicow, twierdze jedynie, ze jakby lepiej syna
    > wychowali, nie bylo by sprawy, bo albo by nie jezdzil bez prawka, albo
    > zatrzymalby sie do kontroli

    A ilu rzeczy zakazywali Ci rodzice a Ty je robisz? tez Cie zle wychowali?
    > dlaczego tylko gliniarza obwiniac, ktory zapewne jest rowniez
    > poszkodowany w tej calej sprawie, zastrzelenie czlowieka to nie
    > przyslowiowe "kur... mac" moze sie to za nim ciagnac do konca zycia
    Ja go nigdzie nie obwiniam. Juz w tym watku pisalem - jesli nie jest
    gotowy poniesc konsekwencji swojego wyboru zawodu - niech zostanie
    piekarzem lub ksiedzem. Nikt mu nie kazal isc do Policji.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 217. Data: 2009-07-01 18:03:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > mu chwalebne miejsce w darwonowskim rankingu

    Pierdolisz Misiek. Zabiłeś kogoś w życiu? Widziałeś jak ktoś kogoś przy
    Tobie zabija? Kłapać mordą to każdy potrafi. Jakbyś był w jakiejkolwiek
    sytuacji o której tu mowa to byś się zesrał i z faceta by się zrobiło gówno.
    Tyle...

    --
    Grzybol

  • 218. Data: 2009-07-01 18:05:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > mozna mu napluc na czapeke i pojechac dalej?

    Takiemu policjantowi tak. Nie tylko można, wręcz powinno się go kopnąć
    jeszcze w jaja. Policjant w tym kraju to największy skurwysyn. Gorszy od
    najgorszego bandyty...

    --
    Grzybol

  • 219. Data: 2009-07-01 18:06:39
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > wypierdalaj jak się nie podoba, mała podpowiedź:

    Misiek kurwa, chciałeś zabłysnąć a dałeś pizdy jak mało kto... Nie mieszakam
    w USA:-) Ale pewnie mam Ci czytała tego posta i okularów nie założyła...

    --
    Grzybol

  • 220. Data: 2009-07-01 19:01:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >Taaaa, calkiem sprawna ta nasza policja. Jednego wariata motocykliste mniej.

    I tym optymistycznym akcentem chyba mozna by wreszcie zakonczyc?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10