  • 201. Data: 2009-07-01 11:10:54
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sqeeb pisze:

    > Jak tak niektórych czytam, to mi się to życie bajecznie proste wydaje.

    jak ktos go sobie nie komplikuje na wlasne życzenie to zyje sie całkiem
    przyjemnie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 202. Data: 2009-07-01 11:12:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:

    > Albo auto, albo autobus, albo spierdzielac przez lasy na piechote.
    > Tylko po cholere po takim czasie szukac motocykla?

    bo motocykl najprosciej ukrasc :)
    takie dostali wytyczne to szukali motocykla.
    a jak koles spieprzał to mogł byc to jakikolwiek inny przestepca wiec i
    jego pogonili

  • 203. Data: 2009-07-01 11:13:52
    Od: Arni <a...@N...spam>

    BartekGSXF pisze:

    > Tak, wiem, tylko dlaczego sad w pierwszej instancji nie zgodzil sie na wizje
    > lokalna?

    NTG -> pl.soc.prawo :)

  • 204. Data: 2009-07-01 12:18:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-01 12:59:38 +0200, "BartekGSXF" <b...@g...com> said:

    > A jak wtedy z celnoscia?

    A o jakim strzelcu mówimy? Może być bardzo dobrze, może być źle.

    > Bo przeciez nawet przy strzale pojedynczym
    > wystepuje cos takiego jak odrzut, zeby pozniej trafic w cel trzeba sie
    > jednak do niego przycelowac.

    To nieistotne. Osoby, nie potrafiące dobrze celować często waląc raz za
    razem mogą mieć lepszą celność (skupienie), niż z osobnym, długim
    celowaniem przed każdym strzałem - występuje zjawisko "wstrzeliwania"
    się w cel (dotyczy to również doświadczonych strzelców, ale na nieco
    innym poziomie). Tymbardziej, że pierwsze strzały są często "zerwane"
    (w dole, najczęściej po lewej).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 205. Data: 2009-07-01 12:22:38
    Od: n...@s...com

    On Wed, 1 Jul 2009 14:18:13 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >A o jakim strzelcu mówimy?

    I o jakim bogu, bo to oni kule nosza.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 206. Data: 2009-07-01 12:23:51
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Bez jaj - do jednego celu pokroju tarcza sylwetkowa? Ja, będąc zupełnie
    > średnim strzelcem, na ostatnich zawodach IPSC, na stage'u z 3 tarczami,
    > minimum 12 strzałów, obowiązkowa zmiana magazynka, dystans koło 12 m,
    > miałem w okolicach 10 sekund. Z nieswojej broni, z nieswojej kabury (nie
    > sportowej) i wogóle rzadko strzelam. Wszystko w tarczach (ale mało alf
    > było).

    de Fresz 12 metrow czy pincet czy jeden, jakie to...

    Pomysl czy w zywego czlowieka tez bys tak celowal jak w kartonik IPSC.

    KJ

  • 207. Data: 2009-07-01 12:32:20
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 1 Lip, 12:48, "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>
    wrote:
    > U ytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:32484da3-03b5-44ba-8396-e56ca125bd6d@z14g2000
    yqa.googlegroups.com...

    > Zes kolego przywali...

    to nie było do Grzybola, ale ogólnie jeśli się komuś nie podoba, to
    a: naprawi/ poprawi to co się nie podoba
    b: wyjedzie (tu dałem alternatywe)

    to tak dla ogółu wiecznie narzekających, i obwiniających 'kraj' :)
    jakikolwiek zresztą

    rzeczywiscie wyszło że to personalne było, a nie było
    wyjaśnienie wyżej
    kłaniam się nisko

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 208. Data: 2009-07-01 12:37:16
    Temat: [OT] Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Arni pisze:

    > bo motocykl najprosciej ukrasc :)
    > takie dostali wytyczne to szukali motocykla.
    > a jak koles spieprzał to mogł byc to jakikolwiek inny przestepca wiec i
    > jego pogonili

    Arni, sory, że tutaj, ale czytasz czasem prywatną pocztę?

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 209. Data: 2009-07-01 12:44:26
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    WIADRO pisze:

    > to nie było do Grzybola, ale ogólnie jeśli się komuś nie podoba, to
    > a: naprawi/ poprawi to co się nie podoba

    w swoim motocyklu rzecz jasna ?

    > b: wyjedzie (tu dałem alternatywe)

    motocyklem, oczywiscie ?

    > to tak dla ogółu wiecznie narzekających, i obwiniających 'kraj' :)
    > jakikolwiek zresztą

    'kraj' ? w sensie ze marka jakas nowa motocykli ?

    > rzeczywiscie wyszło że to personalne było, a nie było
    > wyjaśnienie wyżej

    do dupy takie wyjasnienia.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 210. Data: 2009-07-01 12:49:22
    Temat: Re: [OT] Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Zefir pisze:

    > Arni, sory, że tutaj, ale czytasz czasem prywatną pocztę?

    tak, po południu podepne to co mam