  • Data: 2009-07-02 21:29:18
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: RadoslawF <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-07-02 22:47, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Chciał zabić motocyklistę uciekającego przed policją. (Dlaczego go chciał
    > zabić? ) Jednak zabił niewinne dziecko.

    Znowu zmyślasz.
    Chciał zatrzymać, wyszło ze zabił.
    I nie niewinne dziecko a motocyklistę nie zatrzymującego się
    do kontroli, uciekającego przed pościgiem i podejrzanego o napad
    z bronią w ręku.

    > Że dobrze, że go zabił? To gratuluję moralności.

    > Cieszę się, że się zgadzasz.

    Policjant ma robić to za co bierze pieniądze, nawet jeśli momentami
    jest to strzelanie do uciekających.

    > Nie no kurwa, chciałbyś, żeby te tępe policyjne bydlaki zabijały wszystkich
    > uciekających przed kontrolą? Może sam jesteś psem? Naoglądałeś się filmów
    > czy co?

    Nie podniecaj się niepotrzebnie. Nie przy każdym zatrzymaniu
    zachodzi podejrzenie że zatrzymywany jest uzbrojonym bandytą.
    A jeśli już zachodzi a zatrzymywany zamiast zatrzymać się
    ucieka strzelanie jest dopuszczalnym rozwiązaniem.
    Jeśli nie ucierpią osoby postronne.

    > Bo mnie zabiją?
    > Chłopie, zastanów się co Ty pieprzysz. Policja ma być dla obywatela, żyją z
    > moich i Twoich podatków, nic nie produkują, z założenia mają pomagać w
    > pilnowaniu porządku publicznego, wykrywać przestepstwa, doprowadzać
    > przestępców przed oblicze sądu. Nie zabijać!! Nie oglądaj już więcej
    > amerykańskich filmów.

    Obywatel dla którego jest ta policja zatrzymuje się i daje się
    wylegitymować, uciekają bandyci i idioci jeżdżący bez uprawnień.
    Ich wybór i ich ryzyko.

    > Skoro tak twierdzisz i dobrze Ci z tym...

    Tak, dobrze mi z tym.