  • Data: 2010-09-12 20:55:43
    Temat: Re: Filmy HD itp - upgrade PC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papo5murpfs x...@i...pl ...

    > to nie jest moje zdanie, ale rzeczywistość, a ty widzę krążysz wokoło
    > markietingowej fikcji:O)

    skad ten pomysł?
    mierzyłem nie raz, wiem ile kosztuje prąd i ile za niego place.
    Ergo - moj zasilacz pobiera tyle pradu ile uzywaja poszczegolne podzespoły,
    a nie tyle, jaka jest jego moc.

    > zasilacz 300W pod obciązeniem 200W będzie pobierał z sieci mniej
    > energii niż zasilacz 1000W obciążony tak samo!:O)

    kwestia sprawnosci, a nie mocy komputera.

    > różnica w pobieranej z sieci energii może się zwiekszyć kilkukrotnie w
    > czasie gdy urządzenie nie pobiera z zasiacza mocy, albo gdy pobiera
    > jej szczątkowe ilości:O)
    > jak niedowiarek jesteś to zakup sobie prosty spszent pomiarowy i się
    > osobiscie pszekonaj:O)

    gdyby było tak jak mówisz, to moj komputer pobierałby prądu za 100 zł
    miesiecznie,
    Tymczasem mój rachunek za prąd za 2 miesiace oscyluje w granicach 150 zł.
    Jak to wytłumaczysz?

    > rachunki za prąd, o tym chyba gadamy?:O)

    nie paniał ironi?