  • Data: 2010-09-13 00:05:50
    Temat: Re: Filmy HD itp - upgrade PC
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-13 01:09, kamilk pisze:

    > No bez żartów

    Czyli to pobiera mało prądu nawet jak jest właczone przez jakies 12
    godzin dziennie (oprócz telefonu bezprzewodowego, który jest włączony
    cały czas)?

    > Kup sobie urządzonko zwane watomierzem - niedroga inwestycja.
    > Zapewne wstrząśnie to purystami bo zaraz się odezwą,
    > że niedokładne, że cos(fi), itd. ale wejdziesz w posiadanie
    > tajemnej wiedzy co podżera ci prąd w mieszkanku.
    >
    > Okaże się, że pewnie lodówka, pralka a stare kineskopowe TV
    > (nawet 14-ki) w stand-by potrafią wessać nawet kilkanaście watów.
    > Nowe LCD i plazmy, z kolei, w trybie pracy wcinają więcej niż niejeden
    > stary kineskopowiec. Stacjonarne PC-ty też mają spory apetyt na prąd!

    Pralka mniej więcej 2 razy w m-cu (raczej tylko do pościelowego).
    Pozostaje lodówka i komputer.

    > Polecam watomierz, mimo jego ułomności warto zapłacić te 40-50 PLN.

    OK, ale czy ten vatomierz wskaże mi za jednym zamachem co i ile prądu mi
    pożarło danego dnia, czy będe musiała z tym vatomierzem latać od
    kontaktu do kontaktu? A może to się do licznika podłącza?

    --
    animka