  • Data: 2009-05-03 05:12:13
    Temat: Re: Film z GH1
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces adam <j...@o...maile.com> zwrócił
    błąd:

    > Ta przewaga będzie kulą u nogi HG1-filmowców ; )

    Trochę dużo to waży, więcej niż profesjonalny kamkorder, a chyba nie da
    się położyć na ramieniu ;)

    > Dobrze wiedzieć. Po krótkim testowaniu IE8 czym prędzej przesiadłem się na
    > FF ; ) i przyda mi się taki gadżet.

    Ja dziś instalowałem IE8. Właściwie samo mi się... I nie zmienię na
    niego :) Natomiast plugin flashowy do YT pod FF ma taką wadę że jest
    mało wydajny nawet na mocnych kompach. Lepiej na nich chodzi Google
    Chrome, nawet z tą samą wersją Flasha. Dlatego ja wolę ściągnąć filmik w
    najlepszej dostępnej wersji i odpalić ręcznie jakimś sensownym playerem.
    Niestety uciekają wtedy annotations, czyli w tym wypadku nazwy
    obiektywów.

    Ten gość zamieścił kolejne filmiki, drugi na przykład z dźwiękiem z
    aparatu.

    50-200 SWD nie używa autofocusa z body micro 4/3 (autor filmiku to
    potwierdził, bo go spytałem), sam się zastanawiam nad czymś lekkim do
    tego obiektywu :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8