  • 51. Data: 2010-05-13 21:41:57
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej Iwanczewski pisze:
    > Arek, nie zdarzyło się Tobie nigdy zachować nieświadomie "jak burak" na
    > drodze? Daj innym szansę.

    Zdarzyło. Nie chodzi mi o odbieranie prawka za incydenty tylko za brak
    stały umiejętności

    > Czy to też się nadaje na film "buractwo drogowe we Wrocławiu"? Jak tak
    > to dlaczego? :)

    Stwarza zagrożenie na drodze.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 52. Data: 2010-05-13 21:46:56
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Arek pisze:
    ...>8

    > Nie znasz zasad ruchu drogowego.
    > Powinni Ci zabrać prawo jazdy, jeśli je posiadasz.

    Nie Ty dawales, nie Ty bedziesz odbierac.
    Wg Ciebie nie znam zasad ale widze ze Ty poprostu masz problemy z mysleniem.
    Zalozmy ze lewy pas zostal wypelniony do konca, czyli zmiesci sie
    powiedzmy kolo 10 samochodow.
    I co to zmieni? Przeciez, tak jak pisalem poprzednio, limitem jest
    przepustowosc zwezenia!
    Wiec geniuszu kierownicy, zamiast zabierac mi prawo jazdy za wczesna
    zmiane pasa ruchu - pomysl czy raczej nie nalezalo by zabierac prawa
    jazdy prawdziwym burakom czyli tym na prawym pasie nie wpuszczajacym z
    lewego i wlokacym sie na zwezeniu?
    Przeciez nawet glupia woda w zwezeniu rzeki poprostu przyspiesza? A nasi
    kochani kierowcy zwalniaja :(
    Ale ich burakami nie nazwiesz bo kto bedzie sam na siebie nadawal?!
    Poza tym, dosc slabo mnie ta sytuacja obchodzi bo od ponad 50 lat mam to
    gdzies, jade obok "burakow" i tylko uwazam by jakis frustrat zlosliwie
    mi drzwi nie otworzyl. Korki? Jakie korki?? :)

    > Ty nie myślisz.
    > Pasy drogowe muszą być maksymalnie wypełniane - inaczej miasto zaczyna
    > się zatykać - a następnie auta powinni wskakiwać "na zamek"

    Jassssne, az mi sie nie chce tego komentowac <ROTFL>
    Przeciez jesli pasy beda maksymalnie wypelnione to korek bedzie znacznie
    krotszy :)
    Ze tez na to sam nie wpadlem!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 53. Data: 2010-05-13 21:59:40
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2010-05-13 21:41, Arek pisze:

    > Zdarzyło. Nie chodzi mi o odbieranie prawka za incydenty tylko za brak
    > stały umiejętności

    Ok, czyli raczej myślałeś o niereformowalnych kierowcach.

    > Stwarza zagrożenie na drodze.

    Trochę zaskakuje mnie ta odpowiedź. Przybliżę sytuację.

    Skręcam w prawo z pl. Strzegomskiego w Legnicką. Jadę 50kmh na środkowym
    pasie. Za mną nie ma żadnego auta ponieważ wzdłuż Legnickiej na pl.
    Strzegomskim jest w tym momencie czerwone.

    Będąc na wysokości przejścia podziemnego widzę najbliższe światła (zaraz
    za wiaduktem dla pieszych) na których jest czerwone.

    Puszczam gaz i autko się "toczy" zwalniając w końcowej fazie toczenia do
    20-30km/h i przed światłami (nadal czerwone lub czerwono pomarańczowe)
    zatrzymuję się.
    W mniej więcej tym samym czasie wzdłuż Legnickiej zapala się zielone
    i... tego właśnie nie rozumiem, jaki jest cel tych wszystkich kierowców
    którzy mnie wyprzedzają i za chwilę się zatrzymują na czerwonym. Nie
    wierzę w to, że za każdym razem tam sa nowi kierowcy którzy nie znaja
    cykli świateł i zakładają, że "za chwilę" będzie zielone.

    Moje założenie jest takie, że:
    -wiem, że i tak dotoczę się na czerwone,
    -nikt przeze mnie nie jest zablokowany na poprzednim skrzyżowaniu,
    -spalam mniej paliwka
    więc robię tak jak wyżej.

    Proszę wyjaśnij:
    -dlaczego moje zachowanie jest niebezpieczne,
    -dlaczego inni kierowcy tak się zachowują (jadą na pewno ponad 50kmh i
    potem hamują i czekają przed czerwonym światłem)
    -jak powinienem się Twoim zdaniem zachować poprawnie

    Ewentualnie jak będziesz miał ochotę na eksperyment to przejedz sie
    powyższą trasą około 19:30.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 54. Data: 2010-05-13 22:07:17
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jassssne, az mi sie nie chce tego komentowac <ROTFL>
    > Przeciez jesli pasy beda maksymalnie wypelnione to korek bedzie znacznie
    > krotszy :)
    > Ze tez na to sam nie wpadlem!

    Skupiasz się tylko na przepustowości, a tu przecież chodzi o coś innego.
    Skrócenie korka ułatwia odblokowanie znajdującego się na jego początku
    skrzyżowania. Dokładnie taki był przykład w filmie. Jeśli zablokowany
    odcinek ma długość 100m, to zmieści się na nim 16 samochodów i te 16
    samochodów mniej byłoby na skrzyżowaniu.

  • 55. Data: 2010-05-13 22:12:47
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de>

    "Sir Piernik" > Jassssne, az mi sie nie chce tego komentowac <ROTFL>
    > Przeciez jesli pasy beda maksymalnie wypelnione to korek bedzie znacznie
    > krotszy :)
    > Ze tez na to sam nie wpadlem!

    Ten SirPiernik to określa również stan Twojego umysłu? Całkiem Ci się już
    wapno zlasowało? To weź sobie powiedzmy 6 pudełek zapałek ustaw je jedno za
    drugim, zmierz długość linijką, apotem ustaw je dwójkami i znowu zmierz
    długośc takiego zestawu. O potem ROTFL-uj na temat krótszego, czy dłuższego
    korka. Bo jak na razie to ten ROTFL dotyczy tylko i wyłacznie Twojej
    "ynteligencji"

  • 56. Data: 2010-05-13 22:17:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > A nie przyszlo Wam do glowy ze to wlasnie sa ostatni, jeszcze nie
    > przetrzebieni, kulturalni kierowcy

    Od kiedy głupota i bezmyślność oznacza kulturę?

  • 57. Data: 2010-05-13 22:19:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Iwanczewski" <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > tego właśnie nie rozumiem, jaki jest cel tych wszystkich kierowców którzy
    > mnie wyprzedzają i za chwilę się zatrzymują na czerwonym.

    Cel dość prosty - nie chcą wlec się za Tobą 20-30 km/h do kolejnych świateł.

  • 58. Data: 2010-05-13 22:20:39
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    strach pisze:
    ...>8
> [...]
    > odcinek ma długość 100m, to zmieści się na nim 16 samochodów i te 16
    > samochodów mniej byłoby na skrzyżowaniu.

    W pierwszym cyklu swiatel. A w nastepnych?
    A skrzyzowania sie zatykaja bo buractwo wjezdza nie patrzac ze nie maja
    jak z niego zjechac.

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 59. Data: 2010-05-13 22:22:58
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Kostek Wycirowski pisze:
    ...>8
    > Ten SirPiernik to określa również stan Twojego umysłu?
    [....]
    >...zmierz długość linijką, apotem ustaw je dwójkami i
    > znowu zmierz długośc takiego zestawu.

    Cholera, tu mnie masz!
    Nie pomyslalem o tym! Jestem pod wrazeniem. Chyba pora umierac bo nie
    nadazam za mlodymi, bystrymi umyslami.

    Z powazaniem
    Sir Piernik

  • 60. Data: 2010-05-14 00:12:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sir Piernik pisze:

    > Zalozmy ze lewy pas zostal wypelniony do konca, czyli zmiesci sie
    > powiedzmy kolo 10 samochodow.

    I już 10 samochodów więcej przejedzie poprzednie skrzyżowanie i te
    samochody nie będą blokować kierunków dojazdowych do tego skrzyżowania
    które by blokowali gdyby każdy hołdował zasadzie że lewym pasem jeździć
    nie wypada bo się zaraz kończy.

    Każde dwa pasy się kiedyś kończą - może za 50m, może za 1km, może za
    100km. I po to są te dwa pasy żeby nimi jechać tak długo jak długo się da.