  • Data: 2010-05-18 16:53:48
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 14:21, Icek pisze:

    > ale to jest Twoje teoretyczne gadanie.

    Ależ nie. To jest z praktyki wywnioskowane.

    > Nie umiesz jezdzic dynamicznie,

    Tak, 3 litrowe BMW z automatem nie jeździ dynamicznie.. :)))

    > nie
    > robisz tego,

    :D

    > nie robisz po 100-200 km dziennie po miescie

    Chyba mnie pomyliłeś z kimś :)

    > i juz masz
    > teoretyczne wyobrazenie.

    Póki co, to Ty jesteś teoretykiem.

    > A co do bezpieczenstwa to zastanow sie czemu inni Cie ywprzedzaja jak cie
    > wyprzedzaja. I wtedy przypomnij sobie, ze moze za wolno jedziesz

    Ty też wyprzedzasz na skrzyżowaniach?

    > Co do spalania to corolla pali 7.4 litra po miescie 14D4D, doblo pod
    > 10litrow, peugeot nie wiem ile. W volvo nie wsiadam bo komputer pokazuje
    > spalanie 30 litrow. Klocki zmieniam co okolo 30kkm. W dupie mam, ze ktos
    > inny zmienia je co 70kkm. Ja zyskuje czas i pieniadze.

    Jesteś niepoważny, przystopuj chłopie bo skończysz jak Twoi koledzy w
    audi a6.

    > I jak chce jechac 50km/h tam gdzie wolno jechac 50km/h to jade.

    Ok, to jedź ale nie stwarzaj zagrożenia w ruchu.

    > A jak
    > pyskujesz, ze chcesz jechac 20km/h to zajmij prawy pas i siedz cicho.

    Ooo.. Więc sugerujesz, że muszę zjechać na prawy pas gdy puszczam nogę z
    gazu przed skrzyżowaniem, bo chce dojechać do świateł tak aby nie
    hamować mocno?