  • Data: 2010-05-13 21:46:56
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    ...>8

    > Nie znasz zasad ruchu drogowego.
    > Powinni Ci zabrać prawo jazdy, jeśli je posiadasz.

    Nie Ty dawales, nie Ty bedziesz odbierac.
    Wg Ciebie nie znam zasad ale widze ze Ty poprostu masz problemy z mysleniem.
    Zalozmy ze lewy pas zostal wypelniony do konca, czyli zmiesci sie
    powiedzmy kolo 10 samochodow.
    I co to zmieni? Przeciez, tak jak pisalem poprzednio, limitem jest
    przepustowosc zwezenia!
    Wiec geniuszu kierownicy, zamiast zabierac mi prawo jazdy za wczesna
    zmiane pasa ruchu - pomysl czy raczej nie nalezalo by zabierac prawa
    jazdy prawdziwym burakom czyli tym na prawym pasie nie wpuszczajacym z
    lewego i wlokacym sie na zwezeniu?
    Przeciez nawet glupia woda w zwezeniu rzeki poprostu przyspiesza? A nasi
    kochani kierowcy zwalniaja :(
    Ale ich burakami nie nazwiesz bo kto bedzie sam na siebie nadawal?!
    Poza tym, dosc slabo mnie ta sytuacja obchodzi bo od ponad 50 lat mam to
    gdzies, jade obok "burakow" i tylko uwazam by jakis frustrat zlosliwie
    mi drzwi nie otworzyl. Korki? Jakie korki?? :)

    > Ty nie myślisz.
    > Pasy drogowe muszą być maksymalnie wypełniane - inaczej miasto zaczyna
    > się zatykać - a następnie auta powinni wskakiwać "na zamek"

    Jassssne, az mi sie nie chce tego komentowac <ROTFL>
    Przeciez jesli pasy beda maksymalnie wypelnione to korek bedzie znacznie
    krotszy :)
    Ze tez na to sam nie wpadlem!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik