    From: "PcmOl" <...@...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Fideltronik UPS Ares 3000 i 1600
    Date: Wed, 9 Jan 2013 08:46:54 +0100

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message
    news:kc9lui$4io$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam,
    >
    > Używał ktoś może zasilaczy z tematu?
    > Wygląda to na straszną prehistorię, mnie jednak bardziej interesuje
    > niezawodność tego sprzętu i możliwości załączonego oprogramowania.
    > Ponieważ nie mogę znaleźć zasilacza jaki by mnie zadowolił, szukam
    > niezawodnego i bez bajerów, do którego dobuduję swoją logikę. (wątek
    > "UPS dla kilku serwerów")

    Trochę to niezrozumiałe.
    Chcesz budować własną logikę jako nakładkę na załączone oprogramowanie? (rzeźba
    w g.)
    Czy też wykorzystać sam falownik z własną logiką sterowania? (nie wiadomo czy
    się opłaca - schemat potrzebny.)

    Osobiście interesował bym się protokołem komunikacji UPS <-> program
    nadzorujący, bo istotnie można funkcje serwera nadzorującego załadować do uC.
    Najlepiej chyba zaprojektować sobie własne urządzenie od podstaw, na miarę
    wymagań.