  • 61. Data: 2024-05-24 14:57:37
    Temat: Re: Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 14:29:40 +0200, Cavallino wrote:

    > Na działkę pod miastem dojedziesz.
    > Ale co po drodze nawkurzasz ludzi za sobą to Twoje.

    Tak jest :-)

    > Dokładnie.
    > Miejski to jest Sping.
    > Córka wybiera się takim na wakacje nad morze niedługo.....
    >
    > Z Ami by się raczej nie zdecydowała.
    > W końcu ma znaczenie czy jedziesz max. 45 km/h, czy tyle ile masz ochotę.

    Ty masz blizej nad Baltyk :-)
    Jedno ładowanie po drodze wystarczy?

    Ja bym musiał ze 3, co by mnie troche zniesmaczyło ... ale urlop
    jest, raz do roku można :-)
    A szybko się taka Dacia ładuje ?

    No chyba, ze o innym morzu mówimy :-)

    J.

  • 62. Data: 2024-05-24 15:02:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 14:26:58 +0200, Cavallino wrote:

    > Mniej niż Twoich autorytetów, czyli much.

    > Głównie brak wiekowych złomów w ofercie Ci przeszkadza, więc nie
    > dorabiaj teorii (i hejtu) do faktów.

    Jakby były tanie, nie muszą być wiekowe ... to też bym sie zastanowił.
    Choc móglbym kupic na drugi samochód.

    Ale jak mam drogo płacic i miec auto nowe wauto z wadami ... to mi się
    nie śpieszy :-)

    > Ale też ma zasięgu na więcej niż 30 km.

    Pojechales, to trzeba wrócic. A nie wiadomo, czy ładowarka będzie.
    I czy na pewno starczy prądu na te 75km - lubie miec rezerwę.

    J.

  • 63. Data: 2024-05-24 15:02:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Urlop dla masochistów :-)

    Ale, że wolisz na urlopie swoim smrodem jeździć niż ekologicznie? Ja
    nie, ale jakoś na ten urlop musiałbym zajechać.

    > Dostrzegam jednak sporo róznic miedzy Ami a chocby smartem czy
    > cienkocienko :-)

    A jesteś albo byłeś właścicielem którego z nich?

  • 64. Data: 2024-05-24 15:07:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.05.2024 o 14:29, Cavallino pisze:

    > Na działkę pod miastem dojedziesz.

    Ale, że na urlop?

    > Ale co po drodze nawkurzasz ludzi za sobą to Twoje.

    Jechałeś kiedyś Twizy?

    > Dokładnie.
    > Miejski to jest Sping.

    Tak został nazwany przez producenta. Przy miejskim nie stał nawet.
    Miejskie to są właśnie Twizy, AMI. Pojazdy dopasowane do zapotrzebowania
    w mieście.

    > Córka wybiera się takim na wakacje nad morze niedługo.....

    Sam widzisz, że nie miejski.

    > Z Ami by się raczej nie zdecydowała.

    Rozumiesz słowo 'miejski'?

    > W końcu ma znaczenie czy jedziesz max. 45 km/h, czy tyle ile masz ochotę.

    W mieście?

  • 65. Data: 2024-05-24 16:01:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 14:57, J.F pisze:

    > Tak jest :-)

    > Ty masz blizej nad Baltyk :-)

    Dobre wybory życiowe to podstawa. ;-)

    > Jedno ładowanie po drodze wystarczy?

    Tak.

    > Ja bym musiał ze 3

    Bez przesady, nad Bałtyk masz z 500 km maks.
    Prąd z domu + 2 ładowania.
    Poza tym niewygodnie, to małe autko.

    > A szybko się taka Dacia ładuje ?

    Nie.
    Z 0,5 h musisz czekać, a nawet pewnie dłużej.

  • 66. Data: 2024-05-24 16:03:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 15:02, J.F pisze:

    > Jakby były tanie, nie muszą być wiekowe ... to też bym sie zastanowił.
    > Choc móglbym kupic na drugi samochód.

    Spring jest tani, używka z dopłatami z KPO, wyjdzie za 20-30 tys, jeśli
    przy takich cenach będą w takich kwotach jak piszą.

    > Pojechales, to trzeba wrócic. A nie wiadomo, czy ładowarka będzie.

    Wiadomo, wystarczy sprawdzić.

    > I czy na pewno starczy prądu na te 75km - lubie miec rezerwę.

    Czemu 75?
    Nawet spring na ze 3 razy więcej tego zasięgu, na trasie powiedzmy że
    dwa razy.

  • 67. Data: 2024-05-24 16:04:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.05.2024 o 14:16, J.F pisze:

    > Za to pasuje do ustawowej :-)

    Zacytuj.

    > Choc nie pamiętam, czy motorower, czy jakas osobna klasa ?

    "
    Kategorię L można podzielić na:
    kategorię L1e - dotyczącą motorowerów dwukołowych,
    kategorię L2e - dotyczącą motorowerów trójkołowych,
    kategorię L3e - dotyczącą motocykli dwukołowych bez bocznego wózka,
    kategorię L4e - dotyczącą motocykli dwukołowych z bocznym wózkiem,
    kategorię L5e - dotyczącą motocykli trójkołowych,
    kategorię L6e - dotyczącą czterokołowców lekkich,
    kategorię L7e - dotyczącą czterokołowców.
    "

    http://niusy.pl/@mubi.pl/atx

    Twizy są w klasach L7e i L6e, AMI L6e.

    > No i ten ogranicznik powoduje, ze to inna klasa.
    >
    > Hm, ciekawy ten brak tablicy ... to jednak nie jest normalny samochód
    > ? :-)

    Normalny jest twój smród. :-)

  • 68. Data: 2024-05-24 16:09:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 16:04:18 +0200, io wrote:

> [...]
    > kategorię L5e - dotyczącą motocykli trójkołowych,
    > kategorię L6e - dotyczącą czterokołowców lekkich,
    > kategorię L7e - dotyczącą czterokołowców.

    No ale nie zacytowałeś, ze kat L to "motocykle" :-)

    J.

  • 69. Data: 2024-05-24 16:13:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 16:03:44 +0200, Cavallino wrote:

    > Spring jest tani, używka z dopłatami z KPO, wyjdzie za 20-30 tys, jeśli
    > przy takich cenach będą w takich kwotach jak piszą.

    A klime ma?
    te 200km, to z jaką predkością można jechać?

    No ale pamietasz jak miałeś Zoe? Dlaczego sprzedałeś ? :-)

    > Wiadomo, wystarczy sprawdzić.

    A jak bedzie niesprawna, lub nie będzie?

    Ale piszę o Ami

    J.

  • 70. Data: 2024-05-24 16:19:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 16:13, J.F pisze:

    > A klime ma?

    Moje mają.

    > te 200km, to z jaką predkością można jechać?

    Normalną na zwykłej drodze.
    W sensie że przepisową.

    > No ale pamietasz jak miałeś Zoe? Dlaczego sprzedałeś ? :-)

    Bo chciałem lepiej wyposażone auto z większym zasięgiem.
    Ale Ty chcesz tanio.
    Spring to taki odpowiednik Zoe, tylko że dużo mniejszy.

    > A jak bedzie niesprawna

    Szansa, że jako pierwszy trafisz na niesprawność ładowarki jest minimalna.
    O innych przypadkach dowiesz się wcześniej.

    >, lub nie będzie?

    Ukradną? ;-)

    > Ale piszę o Ami

    Myślałem że już ustaliliśmy, że to się do niczego nie nadaje.