    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fiat Punto mk1 - niedziałające wycieraczki.
    Date: Sat, 19 Jun 2010 20:47:41 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    W dniu 19.06.2010 20:34, szwagier pisze:
    > na samym końcu przełącznik zespolony bo tam zwarcie jest
    > Niekoniecznie, w Punto mk1 przelacznik zespolony mial tendencje do
    > padania. Wprawdzie nie pamietam zeby po uskzodzeniu doprowadzal do
    > przepalania bezpiecznikow, ale rozne bywaja usterki. W kazdym razie to
    > dosyc awaryjny element byl.

    Nie słyszałem właśnie żeby ten przełącznik miał tendencje do padania,
    ale jeśli tak mówisz to właśnie tę część bym podejrzewał.
    Nie wiesz czy chcąc rozkręcić ten element, czyli pośrednio ściągając
    kierownicę łatwo można coś uszkodzić?

    > Aczkolwiek ja bym zaczal od rozkrecenia i nasmarowania mechanizmu
    > wycieraczek.

    Myślisz, że mogłoby to robić zwarcie w instalacji w momencie, gdy wajcha
    (przełącznik zespolony) jest w pozycji wyłączonych wycieraczek?>

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana