-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl
!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fiat Punto mk1 - niedziałające wycieraczki.
Date: Sat, 19 Jun 2010 20:47:41 +0200
Organization: AGH
Lines: 27
Sender: m...@s...agh.edu.pl
Message-ID: <hvj3cd$s4t$4@news.agh.edu.pl>
References: <hvihvp$rar$2@news.agh.edu.pl> <hvj1mb$2mm$2@news.onet.pl>
<4c1d0dcc$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089077078111.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1276973262 28829 89.77.78.111 (19 Jun 2010 18:47:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Jun 2010 18:47:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
In-Reply-To: <4c1d0dcc$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2290676
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.06.2010 20:34, szwagier pisze:
> na samym końcu przełącznik zespolony bo tam zwarcie jest
>> najmniej prawdopodobne.
> Niekoniecznie, w Punto mk1 przelacznik zespolony mial tendencje do
> padania. Wprawdzie nie pamietam zeby po uskzodzeniu doprowadzal do
> przepalania bezpiecznikow, ale rozne bywaja usterki. W kazdym razie to
> dosyc awaryjny element byl.
Nie słyszałem właśnie żeby ten przełącznik miał tendencje do padania,
ale jeśli tak mówisz to właśnie tę część bym podejrzewał.
Nie wiesz czy chcąc rozkręcić ten element, czyli pośrednio ściągając
kierownicę łatwo można coś uszkodzić?
> Aczkolwiek ja bym zaczal od rozkrecenia i nasmarowania mechanizmu
> wycieraczek.
Myślisz, że mogłoby to robić zwarcie w instalacji w momencie, gdy wajcha
(przełącznik zespolony) jest w pozycji wyłączonych wycieraczek?>
> szwagier
--
Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 19.06.10 21:12 to
- 19.06.10 21:20 szwagier
- 19.06.10 21:28 Olek
- 19.06.10 22:30 Andrzej Kubiak
- 19.06.10 23:39 Jimiasty
- 20.06.10 00:39 Max_P
- 20.06.10 00:44 Cavallino
- 20.06.10 12:11 Marcin Kiciński
- 20.06.10 13:41 marjan
- 21.06.10 08:16 Gabriel'Varius
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=