  • Data: 2011-01-13 13:45:50
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 07:35, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:
    > Ja dodam tylko jedno - przesiadając się z każdego normalnego samochodu
    > do Pandy Van - należy się łapać za wszystkie plomby w zębach.
    > Podskakuje to g... niemiłosiernie na każdej nierówności drogi.
    > Zajęcie pozycji w Golfie 3 Kombi 12 letnim to w porównaniu do nowej
    > Pandy przeskok o parę epok :) o parę epok na +, czyli samochód nie
    > podskakuje jak głupek na drodze.

    Normalne auto to wszystkie modele na rynku poza pandą czy jak ? ;-)
    Odnośnie plomb, to wiesz, może to zawieszenie to prototyp sztywnego
    sportowego zawieszenia ;-)
    Troszeczkę z innej beczki: jakie kryteria musi spełniać auto, żeby
    uznano je za nie-miejskie? Bo z mojego punktu widzenia to wygląda tak:
    mam do dyspozycji 3 auta aktualnie, renault megane (złom), hondę civic
    (sportowa, sztywna, nisko zawieszona, złom nr 2). Prywatnie jeżdżę
    Yarisem 3-drzwiowym. Efekty są takie, że jak jechałem do Kielc 2 dni
    temu hondą to tak mi kręgosłup bolał i d**a, że cholera człowieka
    brała, w renówce jest dokładnie tak samo. Oba auta są duuużo
    mocniejsze od mojego mieszczucha i teoretycznie chyba mają większe
    predyspozycję, żeby nimi na trasy jeździć. W praktyce to Yaris jest
    bardziej wygodny i lepiej się prowadzi. Nie jestem zapatrzony w
    mojego, ale takie mam doświadczenia...