  • Data: 2011-01-13 18:31:23
    Temat: Re: Fiat Panda
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało pali jak się turlasz 50km/h. Przy prędkościach w miarę normalnych na
    > trasie spalanie wynosi dla tego silnika od 10 do 14l/100km.

    ja raczej do turlajacych sie nie naleze. nie wiem skad ty wziales te wyniki
    spalania ale napewno nie panda.
    silnik diesla napedzajacy pande znajduje sie w moim punto nieco ciezszym
    zauwaz. ja chocbym na glowie stawal nie zjaram wiecej niz 6,5l (z cieknaca
    pompa wysokiego cisnienia, rozgrzewaniem silnika przed jazda rano w zimie,
    jazda w zimie). Przecietnie wychodzi 5,5.
    Nie traktuje tego diesla lekko, noge mam bardzo ciezka.

    benzynowa panda palila mi bardzo podobnie do tego punciaka tez kolo 6l. tyle
    ze nie wsciekalem sie tak jak punciakiem. panda nie przekraczalem 130.

    tak wiec w buty sobie wsadz te hehehe 14 litrow:)